Kirjoittaja Aihe: Perävälitys  (Luettu 9470 kertaa)

Rauno

  • Viestejä: 186
Perävälitys
« : Marraskuu 05, 2005, 05:07:03 ap »
Mitenkä lie onko nuita vanhempia (80 luvun lopun ja 90 alun) isolohko  Guzzeja erilaisilla perävälityksillä? Kiinnostaisi voisko Cali III.seen  vaihtaa nopeamman perän?

T:Rauno

Kaijus

  • Viestejä: 805
Perävälitys
« Vastaus #1 : Marraskuu 05, 2005, 10:44:17 ap »
Mulla on semmonen hämärä mielikuva, että 80/90 lukujen vaihteessa oli tarjolla vaihtoehtoinen tiheämpi perä ihan tehdasvalmiina,

Mulla ainakin oli ja on Calissani (-90 FFi, -97 1100i) tiheämpi, kun tuota sivaria rupesin mukana kuljettamaan. Piikkiössä varmaan tiedetään, jollei  joku näistä palstan guruista  pysty auttamaan. Mitä kyllä pitäisin pikku ihmeenä ;-)

Jollain ameriikkalaisella Guzzisivulla luin Jackaliin asennetusta setistä, sieltä jostain on siis ainakin saatavana.

(Nämä nykyiset Calit kyllä ansaitsisivat tihemmän välityksen - tulisi koneen ominaisuudet paremmin käyttöön)

Kaijus

Ikkala

  • Viestejä: 1 823
  • Seinäjoki / Alavus
Perävälitys
« Vastaus #2 : Marraskuu 06, 2005, 12:27:14 ip »
 http://www.guzzitech.com/JB-FinalGearSwap.html

Tuolla olis jotain asiasta. Sulla taitaa olla jo vakiona tuo 7/33, mutta on sielä noita muitakin vaihtoehtoja käsitelty.
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125