Kirjoittaja Aihe: Pojat sai kehuja  (Luettu 2561 kertaa)

motomatti

Vs: Pojat sai kehuja
« Vastaus #1 : Elokuu 31, 2020, 21:10:54 ip »
Maatalon poikana ymmärrän hyvin. Tosin itse en osannut teininä asiaa toteuttaa koska erään naapurin emakko söi porsaansa kun vetäisin kilvettömällä 2t crossipyörällä heidän sikalansa ohi niin paljon kuin kulki. Valitettava tapaus.

TunturiTT

« Vastaus #2 : Elokuu 31, 2020, 21:28:24 ip »
Anoppilan kulmilla on kaksikin heppatallia. Pahimmillaan ratsastajat hevosineen ovat itse niitä pahimpia häiriköitä. Heillä tuntuu myös olevan omia käsityksiä, missä hevosilla saa mennä ja missä ei.
En siltikään itse halua häiritä heppoja liikenteessä. Jälki on rumaa jos heppa vie.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

motomatti

« Vastaus #3 : Elokuu 31, 2020, 21:40:31 ip »
Menneenä keväänä ekalla kevätajelulla huhtikuussa California Adamantilla (Trike-tyyppinen rekisteröity ajoneuvo.) ajoin Ylöjärvellä Keijärven takana pientä kylätietä kahden ratsukon perässä. Kun tuli tilaa heidän väistää niin väistivät ja viittasivat että ohi vaan. Nätisti melua pitämättä ohitin hiljalleen ja tyttäret iloisesti vilkuttivat. Hepoilla oli korvat hyvinkin pystyssä.

TimoEv

• Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
« Vastaus #4 : Syyskuu 01, 2020, 19:47:41 ip »
Lappeenrannassa oli joskus hevossotilaita. Perintönään jättivät ratsastusharrastuksen kaupunkiin. Kerran nuori tyttö sitten ratsasti sotatyönjohto-opiston editse tietä metsän suuntaan - oli talvi ja komeat hanget. Jonkin ajan kuluttua meni hevonen takas tallille päin pillastunutta laukkaa. Varttitunnin päästä tuli luminen tyttö samaa tietä.

Meillä oli ollut yksi joukkue pyssysillä ko. metsässä ja katala vihulainen oli torjuttu rk- ja kvkk-tulella. Eivät tienneet tuosta ratsukosta.
Ehtoolla olimme sitten koko kurssi kuuntelemassa asiaan liittyvää "ystävällistä ohjeistusta". Ev. R.Viita oli jämerä mies...