Jos vetonivelessä on 50,2mm pitkät ristinivelet, minulta löytyy neljä ristiniveltä joissa on rasvanipat. Lempparissa nivel on ollut väljä siihen tukilaakeriin jo 270kkm eikä ole hajonnut, 250kkm kohdilla vaihdoin ko. osat kun ristiniveliin oli ilmestynyt välystä. Vetonivelen suojakumin sisään olen laittanut aina 20cc peräöljyä. Isompi ongelma on ollut vetoakselin ja perän välinen uraholkki, siinä ei näytä oikein mikään rasva pysyvän koko ajokautta. Mahdollisia syitä ristinivelen hajoamiseen: Siinä pitäisi olla aina hieman "kulmaa", viisi astetta riittä. Jos jousitus on ajettaessa sellaisella korkeudella että, vaihteiston ulostuloakseli ja takaswingi ovat suorasa linjassa, nivelen laalerineulat jauhavat koko ajan samassa kohdassa ja kaivavat kuopat laakeripintoihin. Kannattaa myös tarkistaa että vaihteiston ulostuloakseli ja vetonivelen tukilaakeri ovat samassa linjassa myös korkeussunnassa. Kun ottaa vetoakselin ja -nivelen käteensä ja sovittaa ne yhteen, voi olla että, havaitsee akselin pään osuvan ristinivelen sivuun kun nivelen taivuttaa ääriasentoonsa. En tiedä tapahtuuko ajossa näin mutta kun niveliä rikkoutuu, kannatta vetoakselin päästä poistaa riitävästi ainetta. Vielä lopuksi kun asentaa takaswingiä paikalleen, voisi tarkistaa että vetonivelellä on tilaa pituussuunnassa, eli että sille ei missään tapauksessa jää päittäiskuormaa. Swingin laakeritapit kun laittaa huulille ja yritää tunnustella että, nivel ei törmää vaihteiston ulostuloakseliin/mutteriin ennen kuin laakeritapit ottavat vastaan.