GT:llä tuli ajeltua seitsemisen vuotta ja sen loodalle tottui aika nopeasti. Siihen piti vaihtaa vääntövaimentimen jousi sekä rummun pyörittimen hakaneulajousi ja parit hammaspyörät kun alkuperäisen hakaneulajousen pätkä oli ehtinyt lohkaisemaan paria hammasta.
Tuossa Millen nykylaatikossa alkaa kaikki olla aika kulunutta, mm. ensiövedon pyöräparissa on alkavaa kariesta ja ulostuloakselin päästä on taannoin mutteri löystynyt. Paitsi että siitä meni jenka niin se pullautti laatikon etupäästä laakeripesän kannen irti.
Ensiapuna tuo murtuma on korjattu öljytiiviiksi sikaflexillä ja ruuvilla kiinnitetyllä painelevyllä, mutta kyllä tuon loodan parasta ennen päivämäärä on silti umpeutumassa.
Ulkomailla on käytettyjä laatikoita harvakseltaan myynnissä, mutta niiden kunto on aina arpapeliä.