Kirjoittaja Aihe: Cali 1400  (Luettu 5842 kertaa)

Kaijus

  • Viestejä: 805
Vs: Cali 1400
« Vastaus #15 : Huhtikuu 27, 2020, 14:46:23 ip »
Asiaa sen paremmin tuntematta sanoisin jotta vanhemmissa malleissa kaasukahvasta lähtee vaijerit TPS:lle ja uudempaan TPS on rakennettu kahvaan ja siitä lähtee vaan johtimet ties minne..

Eron näkee hyvin kun katselee Stein-Dinsen varaosaluetteloista 1400 Californiat E3 (2015) ja E4 (2017), löytyy sivulta 70.

Sitä miksei Guzzi ole rakentanut kahvalämppäreitä valmiiksi tähän uudempaan malliin ei pieni ihminen ymmärrä. ;D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 27, 2020, 17:57:30 ip kirjoittanut Kaijus »

Paakanan paimenpoika

  • Viestejä: 105
Vs: Cali 1400
« Vastaus #16 : Huhtikuu 28, 2020, 08:56:11 ap »
Minä sain RM Heinolta kahvanlämmittimet mukaan, kun ostin Cali 1400:n vuonna 2015. Lämmittimet piti vaan itse asentaa. Olisivat asentaneet Heinollakin, mutta sanoivat, että asennus on helppoa kuin heinänteko. Niin oli. Liittimet olivat valmiina tankin oikealla puolella suojapellin alla. Kahvanlämmittimien ohjaus alkoi pelata vasemman puoleisen kahvan kytkimestä ja ohjaustieto näkyi paneelista aivan kuten ohjekirjassa opastetaan. Ovat toimineet mainiosti.
On kumma, jos tilanne on mennyt huonompaan suuntaan.