Terve!
Täällähän näyttää olevan valmis topicci, joka sopii juuri kotiin kuskatun (siis auton kärryssä) V35:n murheisiin.
Kylmänä peli lähti tulille apuakulla piiitkäään starttaamalla ja reilusti ryypyttäen. Tyhjäkäyntiä ei löytynyt. Ajessa kone alkoi yskiä 6000rpm:n kohdalla, ryypyn asennosta riippumatta.
Tuossa leikkiessä kone lämpesi ja ryypystä päästiin eroon, muttei tyhjäkäyntiä löytynyt sittenkään. Ja sammahduksen jälkeen kone ei käynnistynyt millään.
Vasta 60 km:n peräkärryssä kuljetuksen jälkeen apuakun kanssa ja toiset vanhat tulpat vaihdettuna kone lähti taas tulille, mutta sammahti ajettuani pari kierrosta pihan ympäri ja koittaessani taasen tyhjäkäynnin toimivuutta. Sen jälkeen ei tulia taasen löytynyt.
Ku n kaasua antaa hivenen, tuntuu siltä, että startti keveneee ja kone antaa hieman itsekin voimaa. Käyntiin tuo värkki ei kuitenkaan lähde.
Peli on käsittääkseni seissyt talven yli ja nämä ovat varsinaisesti ensimmäisiä kokeiluja. Onko kyseessa ajamisen puute vai mikä? Uudet tulpat meinaan hakea ja akku on nyt latauksessa.
Sarjassa tyhmät aloittelijan kysymykset... Miten tuo pitäisi käynnistää a) kylmänä b) lämpimänä? Kylmänä ryyppya, kuinka kauan? Kosketaanko kaasuun samaan aikaan? Entäs lämpimänä? Annetaanko kaasua vai riittääkö pelkkä napin painallus? Nämä ovat itsestäänselvyyksiä sitten, kun koneen luonne on selvinnyt...
Terveisin
Tero
Ps. Sattuuko kenelläkään olemaan ylimääräistä Floridan vasenta sivupanelia? Siis sitä muovista satulan alla/sivulla olevaa lätyskää, jonka alla akku majailee. On tuossa pelissäni halki.