Etkös Matti päässyt vielä pyörissä yhden pyörien kesken vaihdettavan akun systeemiin?
Melko hyvin sillä kolmessa pyörässä on nyt identtinen akkukoko.
Mutta California 1400 GTS, V10 Centauro ja pikkuinen Honda 350CL eivät sovi samaan raamiin. Hondassa kun on sellainen kahden nyrkin kokoinen patteri, Centaurossa pitää olla kyljellään oleva virtapankki mutta muissa käy sama akku tarvittaessa. Tälle vuodelle näyttää siltä että enää Centauro on ainoa akun tarpeessa oleva.
Kerholiltoja jatketaan normaalisti. Ryhmä on kyllä pienentynyt mutta kuitenkin isompi kuin 10 henkilöä. Lääkkeenä se että kerhotiloja on kahdessa kerroksessa joten kahvinkeitto ja pullanmussutus käy kahdessa eri ryhmässä. Joka pullaa tms. tarvitsee tuo omat torttunsa.
Tänään puuhastelin Verstaalla ja siellä kävi vain yksi vieras. Kerholla ei ollut kuin yksi Kerhon ulkopuolinen vieraana ja hänkin vain reilun tunnin. Hyvin mahtui tämä porukka vaikka olisi pidetty kahden metrin välit.
Kerholta Verstaalleni on matkaa noin 2,5 km. Samalla reissulla, torstaisin, käy kaksi asiaa yhdellä reissulla.
Kukaan paikalla olijoista ei niiskutellut, yskinyt tai kärsinyt hengenahdistuksesta. Kuumetta ei mitattu. Minulla sitä saattoi olla koska käynnistelin pyöriäni kokeeksi. Sanoisinko että pyöräkuumetta ajamiseen. 1400 GTS pärähti tulille heti, samoin California Adamant. Moellmissa viime syksyn bensiinit. Jälkimmäinen itse asiassa helpoiten. Amerikkalainen pyörä eli Honda CL tarvitsisi tankkiinsa bensaa. Odotelkoot nyt ensi kuuhun kuitenkin.
Olen myös valmistellut seuraavaa synergiaa: kaksi eri pyörää mutta vain yksi moottorinohjausyksikkö. Se pyörä joka on ajossa käyttää ko. ruiskutusta ja toinen on sen aikaa ilman. Töpselien irrotus ja kiinnitys ja ruiskutusohjelman vaihto ei montaa minuuttia vie ja tietokoneella vaihdetaan "ohjelma" sillä toinen pyöristä on ahdettu ja toinen vapari. Aikakin kuluu mukavasti puuhastellessa. Tosin kaksi peruskunnostettua 950cc -moottoria on vain odottamassa käyttöönottoa. Yksi isolohkoisen vaihteisto tarvitsisi viitosen ratasparin. Ei tarvitse olla uusi vaan kohtuullinenkin riittää jos jollakulla on jäänyt hyllynkulmalle?
LCR-mc:n pilkkikisat pidettiin jo "vahvojen jäiden" aikana viime lauantaina Näsijärven jäällä jota ei kuulemma paljon ollut. Kerholla oli jonkilaiset "peijaiset" illemmalla. Itse en ehtinyt paikalle. Palkintojakin oli kuulemma jaettu runsaasti. Liimolan kissat olivat saaneet myös runsaasti pikkukalaa purrakseen.
Shellin baarin pöytäkeskustelut olen jättänyt. Lähipubissa käyn ns. kuntoilumielessä kävellen pari kilometriä suuntaansa kerran-kaksi viikossa. Siellä on nyt enemmän väkeä kuin normaalisti viikolla. Ihmisten vapaa-aika on lisääntynyt. Jotkin baarit, vastaavasti, ovat sulkeneet ovensa kun ei ole asiakkaita.
Saattaa olla niin että talouden talousjohtaja saattaa ottaa pitkähkön lomautuksen. Lähdemme kahdella ajoneuvolla Savonlinnan suuntaan sekä Mökille lähiseudulle. Jokos Itä-Savossa on virus itänyt? Eilen ei ainakaan ollut yhtään havaittua tartuntaa. Pitää Ossilta kysellä josko mökille tai edes kävelymatkan päähän pääsee jo kesärenkailla.