Viime kesänä lämmitti eritoten V11 ajokäyttäytymiseen tutustuminen radalla.  Pyörässä on rittävästi kallistusvaraa harrasteajamiseen, taipuu mutkiin painavaksi pyöräksi yllättävän helposti. Tosin ajosaappaan ulkosivut alkoivat kulumaan eli ei ihan samaan taivu kuin Mille.Verrokkina pidän varsinaista ratapyörääni Aprilian RSV Mille R:ää, joka painaa nykykunnossa n. 185 kg ja tehoja paperilla on se 129 hp. Le Mans on aikanaan penkitetty Piikkiössä  95 hp ja pyörässä on Rapid Bike moottorinohjaus, joka on myös Piikkiön käsialaa vuodelta 2006. Eli tuon aikauden 2V Guzziksi tehoja on hyvin.
Pyörä tykkää myös kierroksista toisella tavalla kuin meidän Cali 1100.Rata-ajossa hyvänä kierrosalueena tuntui luontuvan 6000-8000 rpm, jossa oli tehot käytössä. Lämpökään ei näytä oleva pyörälle ongelma. Esim. Kemorassa oli se + 30 celsius astetta. Öljytikun lämpömittari näytti ajon jälkeen olevan ihan oikeissa rajoissa. V11 osalta yksi heikkous on rata-ajamisessa se, että vaihteen alas saattaminen takkuilee satunnaisesti eritoten vaihteiston lämpöjen noustessa. Käytännössä ei voi tai saa siis laskea mitään mottorijarruksen varaan, kun mutka lähestyy. Kemossa selvisi myös etulevyjarruista, kun pääsuora nopeudesta (180-190 kmh) jarruttaa havaisee selvää tärinää, mikä tarkoittanee, että ainakin toinen levyistä ei ole ihan suora.  Jarrut ovat muuten katukäytössä oireettomat ja ovat varsin tehokkaat Brembot.