Pelkästään tuohon ECU:n asennukseen on mennyt kaksi iltaa...
Niin on näpräämistä, kiinnittämistä, irroittamista, mittaamista, tuumaamista, pähkälilyä ja sovittelua.
tähän vielä pääle mentaaliajatukset ennen nukahtamista, kun käydään eri vaihtoehtoja läpi ja yritetään valita niistä väheten huono.
Kun se ECU:n teline vaikuttaa ilmanputsariin, tulevaan polttoainepumppukoteloon ja jarrusylinteriin, joten monta asiaa pitää ottaa huomioon mitata ja tarkastaa.
Kuten tiedämme, niin pikkuBrevan ilmanputsarikotelo ei ole niitä "hetkessä irti" tapauksia...
Itse tekeminen on n. 15% kokonaisajasta...
Seuraavaksi sen ilmanputsarin lisäkiinnikkeet, kun rakentelun takia piti osasta alkuperäisistä kiinnikkeistä luopua.
Ilmanputsari kiinni, mittaus, sovitus jne.
Sitten ilmanputsari pöydälle, halkaisu ja sen sisään vastakappaleen (joka pitää tehdä) asennus ja sitten uudestaan asennus, sovitus, muokkaus jne... jne.. ja kun joku mitta ei osu, niin aloitetaan alusta.
Prätkäohjelmissa nämä menee minuuteissa, mutta minulla samaan vaaditaan vuorokausia...