Kyllä kai yksittäisiä katastrofaalisia onnettomuuksia sattuu helpommillakin vioilla ja virheillä. Ei vaan voi yleistää, että aina kun vaikka laakeri hajoaa, niin pöpelikkö kutsuu.
Eipä tietenkään aina käy pahasti. Juuri kerroin kuinka kävi pahasti ja kuinka ei käynyt kun oli tuuria. Mutta olisi voinut käydä.
Minulla on hyvä otanta Kerhon pyöristä usealta vuosikymmeneltä. Aiemmin ajettiin toisten vanhoilla pyörillä ja niissä ilmeni laakerivikoja joita sitten korjasin tai avustin korjauksessa vaikka hankkimalla uudet osat työpaikaltani. Honda vain on hankala kun siinä ei kaikki laakerit ole standardin mukaisia. Jokin mitta laakerissa on aina puoli milliä eri kuin vakiossa.
Nyt Kerhon kalusto on pääasiassa amerikkalaista ja italialaista muutama japanilainen, itävaltalainen ja pari Bemaria. Remonttia tehdään todella vähän kun aikuiset ostavat aina uudet pyörät muutaman vuoden välein, on huoltosopimukset ja Autoliiton palvelut. Itse olen, Henkon ohella, yksi harvoista jotka tekevät edes huollot itse.