Tämä yöpaikka mun täytyy listata kun olin niin otettu mukavasta vierailusta heinäkuussa.
Norjalainen isäntä itsekin motoristina majoitti muutamaksi yöksi 3-kerroksisen ison talon yläkertaan hienolla merimaisemalla.
Ohessa parvekkeelle kuva.
Talo oli jossain vaiheessa hotellina ja majoitushuoneita on kymmenkunta.
Sauna, hyvät kylpyhuoneet, jacuzzi, uimaranta ihan vieressä, keskustaan 15min kävelymatka.
Pari tallia kulkuneuvoille, joissa tilaa omistajan muutaman BMW:n ja Gold Wing:n lisäksi muutamalle pyörälle.
Yläkerran majoitukseni oli kaikkiaan upea kaupungin parhaimmalla paikalla helteellä pengerretyssä saaressa.
Täytyy myös mainita että paikan vahtikoira haukkuu kaikki ulkopuoliset, mutta on lempein oikeasti kun saa kaveriksi nuuhkaistua (meillä oli hyvät kävelyretket..).
Isännän kunniaksi en voi jättää mainitsematta että kun haettiin autolla Caliin vilkkurele, tallinsa tarvikkeet käytössä ja kaikki muu ylimääräinen, niin ei mitään suostumusta pieneenkään korvaukseen kaikesta vaan sovittiin että teen samat tarvittaessa jos mies sattuu oman taloni seuduille käymään.
Ja hintaahan oli huimat 25e yö, sisältäen tukevat aamupalat.
Tämä siis ei ole mikään virallinen yösija, vaan kyse on eläkeläisisännän talosta johon Guzzistit on tervetulleita.
Terveisiä Kimmolta EV:llä jos kuka öitsee. Muistaa kyllä varmasti, sen verran tuli yhdessä höpistyä vähän kaikesta..
Haapsalun leirintäalueista kävin yhdessä, mutta oli kyllä jotenkin jatkan matkaa oloinen.
Itse kaupunkihan on kiinnostava, ihan parasta Viroa vanhoine puutaloineen ja linnoineen.
Tapahtumia on kans paljon kesäisin.
Pahimmat turistiravintolat suosittelen välttämään, Suomessakin syönyt paremmin samaan hintaan kuin Haapsalun rantaravintoloissa sen yhden kerran kun kävin.
Tiedän että siellä on kyllä tasokkaita edullisiakin, ei vaan ehtinyt kokeilemaan tällä kertaa.
Oddvarin aamiaiset oli sellaisia että pärjäsin hyvin iltaan asti.
Oddvar Liasjö
Uus Sadama 20
90502
Haapsalu
+37253585548