Toki päätä pyörilellään sen minkä se nykyisin kääntyy, ei lähelle 90 astettakaan omakohtaisesti.
Hyvä jos 70.
Vartaloa kiertämällä hieman lisää ja silmämunatkaan ei ole vielä ihan jytkähtäneet, vaikka vasemman kokeilin aikanaan epoksilla liimata.
Erikoista kyllä se on nykyisin ns parempi silmäni, hah.
Mutta olennaista siis kaikissa liikennetilanteissa on olla tiedostava ympärillä tapahtuvista.
Ja sitten on niitä tilanteita joille ei vaan voi mitään.
Ajettiin tutun kanssa E-tietä ja itse en huomannut mitään, mutta perässä tullut kertoi että sillalta joku laudanpätkä putosi pari metriä pyöräni taakse.
Satasen nopeudessa, niin puhutaan sekunnin erittäin pienistä osista...
Vaikka näkisi, niin tuollaiseen ei ehdi kenenkään reaktio mukaan.
Kaveri oli myös vaarassa, mutta etäisyyttä oli sopivasti että ennätti hieman väistää.
Että etäisyydet kanssa.
Toissapäivänä pudistelin päätäni kun pari motoristia ajoi koko ajan rinnakkain ainakin sen 10km mitä heitä seurasin, ja vielä puuskaisella tuulella.
Ihan hullua touhua.
Pikku hipaisu toisiinsa riittää erinäisiin skenarioihin.
Tuossa mielessä meillä suomessa on kyllä yleisesti hyvä ajokulttuuri, eli pidetään hieman etäisyyttä ja lomitetaan ryhmällä mentäessä, kuten olen huomannut esim arvon Guzzisteissamme.