Saattaa tulla pitkä vastaus.
Sulla on oikein hyvä varaosakuva osien järjestyksestä ja letkujen kulusta.
Tässä runkomallissa ei huohotusta ole vielä rakennettu rungon sisään vaan käytetään erillistä huohotinkoteloa.
Rasia on perua aiemmista malleista. Tuollainen se on. 850 GT:ssä oli suunnilleen samanlainen kotelo mutta sen venttiili oli kotelossa sisällä.
Tässä on kuulaventtiili joka on kampikammion huohotinputken, 42, yläpäähän upotettu. Osa 46, jos oikein tulkitsin. Se on oltava tallessa ja kunnossa. Muuten ei homma toimi. Siinä kaasu virtaa vain yhteen suuntaan. Ylöspäin.
Kotelosta lähtee huohotuskaasun poistoletku kannakkeeseen 45. Pyörässäsi letku on liian pehmoista laatua. Vaihda jämäkämpi ettei mene luttuun. Kannake on vaihteiston alla.
Huohotinkotelon pohjasta lähtee pienempi putki joka liittyy lyhyellä kumiletkulla öljyn paluuputkeen 37.
Letkut 29 ja 28 menevät venttiilikoppiin joista kulkee huohotuskaasu huohotuskoteloon.
Kotelo on kiinni pääasiassa noiden kahden pohjasta lähtevän letkunpätkän varassa. Kannattaa laittaa jämäkkää letkua.
Suomenkielisessä omistajan käsikirjassa on ohjeet tämä laitteen huoltoon. Se otetaan irti kerran ennen ajokautta ja huuhdellaan, ohjeen mukaan, bensiinillä. Seisoessa sinne pyrkii kymälima kertymään ja kuivamaan liimamaiseksi. Venttiili tarkastetaan samalla kuten kaikkie letkujen läpivirtaus.
Kerran on mennyt itsellä tuo venttiili tukkoon ja silloin pullahti kampiakselin takapään tiiviste pois. Öljyt tulivat kytkimeen ja matkanteko katkesi. Toki laitoin tiivisteen takaisin levähdyspaikalla. Piti vaihteisto kytkin, ja vauhtipyörä irrottaa ja yllättävän monta muutakin osaa. Tosin se tapahtui 850 GT:llä Lievestuoreella. Opinpa pesemään huohotuskotelon säännöllisesti.