takahaarukka pitää olla vaaka-asennossa että tarkisturpropun reiän alareuna on oikealla korkeudella.
Joku mainitsi aiemmin palstalla, että kun laskee perän tyhjäksi ja laskee huohotusventtiilin reiän kautta
käsikirjan mukaisen määrän öljyä sisään, niin ei tarvitse perää nostella vaakaan.
Käytännössä otan aina irti koko perävaihteen ja laitan sen viilapenkkiin pehmeiden leukojen väliin oikeaan asentoon. Siinä on hyvä laskea öljyt pois ja samoin lisätä uudet.
Lisäksi bonuksena tulee siivottua ja voideltua kardaanin takapään uraholkki ja siihen liittyvät osat. Kohde ei kuulu minkään huolto-ohjeen piiriin joten siellä voi piillä yllätys.
Ainoastaan enduromalleilla, (TT ja NTX) jos ei perää irrota, on hankaluuksia saada takahaarukkaa vaaka-asentoon. Aina voi kuitenkin irrottaa takaiskarit.
Ylitäyttökin tapahtuu helposti ja ylimäärä tulee takarenkaalle vasta sitten kun se on kuumaa eli ajon aikana ja tietenkin jyrkähkössä kaarteessa.
Mittalasin kanssa temppuilu on hankalaa sillä ei voi tietää kuinka paljon vanhaa öljyä on perään jäänyt valutuksen jälkeen eli se tieto öljymäärästä mikä korjaamokirjassa annetaan on aivan "kuivan" perän öljymäärä.
Eli perä irti niin tulee kaikki kuntoon kerralla eikä se ole mikään iso homma. Korjaamokirjassa tai räjäytyskuvissa näkee kardaanin takapään osien oikean järjestyksen. Holkki, lukkorengas, pyöreä levy ja jousi takaa päin luetellen.