Hankintahinta on halpa ja jos on pakko olla "linnunpönttö" mukana niin tuohan on oikein vauhdikkaan näköinenkin..
Mutta kyllä se oikeasti kalliiksi tulee!! Meinaan kun tuon hankinnan jälkeen pitää sitten olla se laadukkaiden juomien tarjoilupiste kapasiteetin mukainen

(tosin on se ennenkin ollut!)
Itse olen tässä muutamia tuoreempia sporttipyöriä katsellut sillä silmällä että niistä saisi yksipaikkaisina aika makean näköisiä jopa täysin matkavarusteisina.
Eli siirtämällä laukkuja eteenpäin ja tekemällä satulan takaosaan tai tilalle tavaratilan..
Muutamiin klassisiin laitteisiin (mm. yhteen Lemans kakkoseen ja yhteen Laverda SF:n) olen asentanut laukut uusiin kiinnikkeisiin enempi eteen ja alas kera yhdenistuttavan satulan.
Aika makeen näköistä kun näyttää että on vaan lähiseudulla kurvailemassa vaikka laukuissa ja takakotelossa on telttailukamat ja muut kontioralli tai pystymettävermeet!
Saas nähdä tuleeko alettua vääntämään johonkin uudempaan Ducatiin tuollaisia.. Toki vielä villimpää olisi tehdä kunnon toteutus Emmeviin eli Agustaan!
Huomenna lähden Sudenajoon mr Laverdalla kera pienten integroitujen sivulaukkujen jolloin telttailun takia kontion tapaan joutuu ottamaan tankkilaukun jotta saa kaiken tarpeellisen mukaan.. Yksi hyvä puoli tuossa pyörässä on moniin muihin nähden; ei tarvitse irroittaa tankkilaukkua tankkausten takia.
Tulkaahan Lieksaan!