Ei ole sinänsä putkissa lambdoja (eikä katalysaattoreita), mutta tuossa keskivälipöntössähän on sellainen ja haistellee seoksia kokonaisuutena.
Olisi varmaan ollut jo pidempää syytä vilkaista myös mitä ohjelmistosäädöt sanoo, mutta ei ole osunut kohdalle laiteitta & kokemusta omaavia fyysisesti samassa korjausmoodissa.
Eikös tuossa olisi muuten pikku lisäansionkin paikka asiaan perehtyneille, varmaan olisi kiinostuneita.?
Itse en ole innostunut yhtään ohjelmistoista ja älysovelluksista, talon tietokoneiden kanssa on ihan tarpeeksi painimista.
Pyörä on pelannut sinänsä hyvin ilman "älypuoleen" puuttumisia, jotenkin luottanut siihen että jos oppii huonoille tavoille, niin oppiihan se myös hyville.
No, ainakin saman ikäinen autoni teki just tuon.
Ruiskusuutin vaivana, vikakoodeja pitkä lista ja kolmella pytylläkin mentiin muutama sata km.
Suutin kuntoon ilman mitään kartalle muutoksia.
Viikon vähän haki jotain ja hieman nytkytti tasakaasulla, mutta jotain muutti haisteltuaan/opittuaan, nyt kulkee ehkä parhaita käyntejään koskaan -03 C5 sitikka.
Hienoa tekniikkaa toimiessaan.
En sitä tietenkään sano etteikö hyvästä olisi kaikki hyvään suuntaan säädöt joihin voi vaikuttaa mitä kautta hyvänsä.
Luottanut calinkin sopeutumiseen, hyvin ollaan matkattu, pikku murtumathan vain yhdistää taivalta.
Hitsaisin mielelläni itse, yhden kerran jopa kokeillut TIG:iä.
Tykkäsin kaasuhitsaukseen jälkeen ihan seuraavaksi mukavammaksi, mukavan rauhallinen tapa suhtautua pariin metallipintaan.
Lisähöpinöiden sijaan tuli taas paljon hyvää neuvoa meille vähemmän purkaneille/ kasanneille, se on taatusti tervetulletta aina.
Akku irti hitsatessa ja ECU varmuuden vuoksi pidetään mielessä.