Pyörien tärinä pyrkii löysäämän kiinnittimiä ja resonointia tulee siltäkin taholta.
Sikäli olisi hyvä kuulla mistä ääni on peräisin.
Pitäisköhän ottaa tavaksi laittaa vaikka mietoa kierrelukitetta kaikkeen kasatessa..
Viron reissu just löysytti ainakin uusimani vaihdevivuston kulmanivelet.
Ei sentään ihan pudonneet mutterit, mutta niissä nähtävästi kierteen pituus on liian lyhyt lukkomuttereille ja siitä rupesi vaihteiden vaihto katoamaan.
Omituisempi oli H&B lisäpitkien valojen telineen väsymismurtuminen poikki.
Ei kovin paljon rasitusta ole lisävalaisimella ja 3mm teräskiinnikkeen olettaisi olevan reilusti ylimitoitettu.
Mutta hitsattavaa seurasi, ihme että kuuppa pysyi mukana johtonsa varassa roikkuen, mootoritietä kovaan sivuvastaiseen tuuleen. Onnella...
Tiedä sitten, ehkä oli joskus aiemmin taittunut ja oiottu, mikään ei kyllä ulkoisesti viittaa siihen suuntaan.