>> Kertoi kyllä että se on huolettu merkkihuollossa. <<
Merkkihuollot pyrkivät tietenkin tekemään ne tehtaan laatimassa listassa olevat työt. Ja asiakas saattaa narista niidenkin tulevan liian kalliiksi. Joten eipä niitä "toisia töitä" sitten listalle ole lisätty.
Itsekin kauan sitten ihmettelin, kun täällä kertoiltiin erilaisista "lisätöistä", joita normaalihuolloissa ei listalla ole. Ja ryhdyin omatoimisesti  niitä pähkäilemään. Tein oman huoltolistan kuittauksineen. En tosin tiedä, onko se riittävän laaja tai onko siinä tarpeettomia asioita, mutta pyrin sellaisia kohtia tarkistamaan, joilla on pitkän päälle merkitystä.
Sekin kannusti, että pyrin pitämään oman pyörän hyvässä kunnossa, ettei tarvitse sitten Norjassa ihmetellä ja etsiä jarrupaloja... 
Suuri osa motoristeista ei ole teknisesti virittäytyneitä, joten asiassa ollaan liikkeen varassa. Ihan ymmärrettävää siksikin, ettei nykyasumisessa ole edes katostakaan aina saatavilla. Saati tallia. Tekniikkakin on sen verran vaikeaa ECUjen ja CAN-väylien takia, että ei ihan helppoa ole. Kuulin joskus BMWssä olevan merkkikohtaiset vilkkuym.pollttimot. Muut varaosalamput pitävät vikailmoituksen edelleen päällä. 
Ja Brysselin älypäät keksivät uusia määräyksiä jatkuvasti; Kohta taitaa tulla vaatimus kotiin merkkivaloista: Merkkivalo ovenpielessä palaa, kun huoneessa on valot päällä. Näin käyttäjä saa havainnoida asian ja turhat valot sammutetaan energiansäästösyistä... Odottakaas vaan...