Piti ihan muistella, mitä tuolle on tehty. Onhan siinä jonkilainen lista:
-Hiilikuitu-kevlarlokarit ja sivukopat
-Crossitanko, 35mm korotuksella ja joustokumien poisto, crossitupet (ohuet ja tahmeat)
-Tuplatut jarrut, Yamaha FZR1000, teräspunosletkut
-Säädettävät billetkahvat, jarru ja kytkin
-Alumiinijalkatapit
-Putkistomuutos -> 2-1 putki, Titaanivaimentimella, johon rakennettu äänenpaineen säätö.
-PowerCommander ja Quickshifter
-K&N filtteri
-Etuputkia tiputetettu 12-15mm, jousia ja nesteitä muokattu sopivammaksi
-Takaiskarit rakennettu Marzhoccin iskareista, shimmaus ja öljyn virtaus sekä viskositeetti omaa suunnittelua. Jousiksi sovitettu muistaakseni Hagonin vieterit
-Takaiskareiden korotusosat 
-Satulan asetoa muutettu
-Rengastus vakiota ketterämpi ja ehkä jopa sporttisempi  

-Givin kate
-Vilkut ja takavalo vaihdettu
-Laatikossa Redlinen Shockproof marjapuuro
Saattaa olla muutakin, mutta kun en ole kirjannut ylös.
Vähän ristiriitaiset tunteet, kun on vielä muutamia juttuja, joita haluaisin tuohon kokeilla, mutta on ryhtynyt kiinnostamaan pari muutakin pyörää.
Jos joku sopivan setelinipun kanssa tulisi tuohon heilumaan, niin vaihtaisi kyllä omistajaa. Pyörä on erittäin mieleinen kaikin puolin, mitään vikaa ei kyllä ole. Suu messingillä tuolla ajaa. Pitäisikö sittenkin laittaa myyntiin vai ajella vaan tyytyväisenä? Perhana tämä on vaikeata..