Kirjoittaja Aihe: Cali EV ja pitkä kuski  (Luettu 2690 kertaa)

repa

Cali EV ja pitkä kuski
« : Toukokuu 04, 2018, 19:34:28 ip »
On hierottu kauppaa otsikon kulkineesta ja eräs ongelma on ajoasento, nyt kiinnostaa se että miten olette parantaneet sitä. Kyseessä keski-ikäinen mies ja mittaa on 189cm, ja kokemuspohjaista tietoa kaivataan.
Olen joskus Piikkiön aikana ajanut ko. laitetta mutta muistikuvat ovat niin hämäriä ettei niistä ole apua tähän hätään.

Repa
Vain 19 vuotta guzzilla.

motomatti

Vs: Cali EV ja pitkä kuski
« Vastaus #1 : Toukokuu 04, 2018, 20:32:55 ip »
Pätkänä ei ole henkilökohtaista kokemusta.
Sen olen huomannut että hallintalaitteita ja satulaa on muokattu fysiikalle sopivaksi.
Ahteria on saatava hieman taapäin ettei polvet kolise sylinterikansiin, varsinkin vasemmalla.
Astinlautoja edemmäs ja hieman ulommas niin polvikulma ei ole niin tiukka. Tai vaihto edessä oleviin jalkatappeihin. Molemmat muutokset vaativat joitakin osamuutoksia.

On kuitenkin hyvin tapaus- ja henkilökohtaista. Olen nähnyt kun liki kaksimetrinen ajaa vielä ahtaammalla California Kolmosella sujuvasti. Tosin polvet edellä.

repa

« Vastaus #2 : Toukokuu 04, 2018, 20:46:43 ip »
Kiitos Matti kommentista, meitä yhdistää se Quota, minä olen syyllinen siihen että se on nyt keltainen...
Vain 19 vuotta guzzilla.

TunturiTT

« Vastaus #3 : Toukokuu 04, 2018, 21:12:19 ip »
Olen 188 pitkä ja kaksi muutosta on Calissa ollut ylitse muiden. Tangon olen vaihtanut suoremmaksi crossitangoksi ja satulan takaosan nosto 25-30mm:llä. Mulla on vieläpä jalkatapit, niin tossujen sijaintia ei voi samalla tavalla muuttaa, kuin laudoilla.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Paakanan paimenpoika

« Vastaus #4 : Toukokuu 05, 2018, 07:13:53 ap »
Entisessä Cali Jackalissa oli tapit kaatumaraudoissa. Vaikka en ole kovin pitkä, niin jalkojen asentoa oli mukava vaihdella pidemmillä pätkillä normaalitappien ja kaatumaraudan tappien välillä.