Kirjoittaja Aihe: GuzziDiag ja V9-mallit  (Luettu 2783 kertaa)

motomatti

  • Viestejä: 13 485
GuzziDiag ja V9-mallit
« : Maaliskuu 02, 2018, 17:54:13 ip »

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: GuzziDiag ja V9-mallit
« Vastaus #1 : Maaliskuu 02, 2018, 19:18:30 ip »
Olikos V9:ssä eri karttoja? Siis kuten 14:ssa, eli tilanteen mukaan nappulasta.
Olisi kiva tietää, miten moisia voi säätää.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

motomatti

  • Viestejä: 13 485
Vs: GuzziDiag ja V9-mallit
« Vastaus #2 : Maaliskuu 02, 2018, 21:51:19 ip »
Olikos V9:ssä eri karttoja? Siis kuten 14:ssa, eli tilanteen mukaan nappulasta.
Olisi kiva tietää, miten moisia voi säätää.
Asia selvinnee ajan kanssa mutta mitä V7-asioissa (Myös MIUG3) on ilmennyt niin ihan tavallinen systeemi on. Ruiskutuskartta, sytytyskartta ja rikastukset kuten aiemmillakin systeemeillä. Niilläkin liikkuu sen mitä liikkuu. V9 kyllä tuntuu mukavan ripeälle ihan vakionakin.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: GuzziDiag ja V9-mallit
« Vastaus #3 : Maaliskuu 02, 2018, 21:59:17 ip »
Ihan vaan sitenkin, että voiko esim sutimiseneston ärhäkkyyttä hienosäätää jne.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

motomatti

  • Viestejä: 13 485
Vs: GuzziDiag ja V9-mallit
« Vastaus #4 : Maaliskuu 02, 2018, 22:14:52 ip »
Ihan vaan sitenkin, että voiko esim sutimiseneston ärhäkkyyttä hienosäätää jne.
Tuota asiaa en ole edes tullut ajatelleeksi saati syynänneeksi.

Ennen oli takapuolesta hermorata aivoihin, aivoista oikeaan käteen ja siitä kaasukahvaan. Mulle riittää aina näissä nykykykikastimissa ihmettelemistä.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: GuzziDiag ja V9-mallit
« Vastaus #5 : Maaliskuu 03, 2018, 16:30:46 ip »
Ihan sekin voisi olla jo tarkastelemisen arvoinen asia, miten moottorinohjaus on sutimisenestoon yhdistelty jne.
Hyvä pyörä, parempi mieli.