En hinaisi pidempiä matkoja kuin korkeintaan muutaman kilometrin.
Guzzin kuten useimpien muidenkin ajoneuvojen vaihteistojen voitelu tapahtuu vaihteistossa alimmaisena 
olevan ryhmäpyörästön ympäriinsä viskoman öljyn avulla.
Vaihteistossa voi olla myös erilaisia kanavia tai "rännejä" mitä pitkin tämä öljy ohjataan voitelukohteisiin. 
Jos vaihteistossa on painevoitelu, öljypumppu pyörii silloin kun moottori pyörittää kytkinakselia.
Muut akselit laakereineen ovat yleensä öljypinnan yläpuolella.
Normaalissa ajotilanteessa moottori pyörittää kytkinakselin välityksellä ryhmäpyörästöä ja vastaavia pääakselin
hammaspyöriä. Jos vaihde on kytkettynä pyörii myös pääakseli.
Silloin voitelu tapahtuu suunnitellulla tavalla.
Hinattaessa vaihde on yleensä vapaalla, silloin pyörii pääsääntöisesti vain pääakseli, myös Guzzissa.
Voitelun puutteesta kärsivät silloin lähinnä paikallaan olevien pääakselin hammaspyörien neulalaakerit.
Kymmeniä kilometrejä kestävän hinauksen aikana ne voivat käydä jo kuivana.
Vaihtoehtoja mahdollisen ongelman välttämiseen jos pidempi hinausmatka on edessä:
-älä hinaa, käytä pakua tms.
-irrota hihna, kardaani, ketju tai vetoakselit.
-jätä hinattavan moottori tyhjäkäynnille jos mahdollista.
-jos hinattavassa on kuljettaja mukana, hän muutaman kilometrin välein painaa kytkimen pohjaan
 ja kytkee vaihteen päälle hetkeksi. Kun vaihteistossa ei ole synkronointia, täytyy yhdistelmä pysäyttää
 vaihteen kytkemisen ajaksi.
Raskaissa ajoneuvoissa hinaaminen on yleensä yksiselitteisesti kiellettyä ellei kardaania tai vetoakseleita irroteta. 
Vaihteiston tyypistä riippumatta.
Kannattaa tarkistaa sanooko hinattavan ohjekirja asiasta mitään.