Luulin että on dementia iskenyt kun en erään energiayhtiön luottokortilla saanut mittarista dieseliä autoon. Olin varma että näppäilin koodin oikein mutta laite vain herjasi. En siis sillä kortilla saanut polttoainetta. Kotona vielä katsoin että koodi jota käytin oli oikea.
Asia korjaantui viime viikolla kun rouva kiikutti minulle uutta luottokorttia ja sanoi että "sorppa mutta tää kortti tuli jo pari kuukautta sitten mutta jäi tuonne hyllyn kulmalle kun luulin kirjeessä olevan öljy-yhtiön laskun". 
Jos olisin tiennyt että uusi kortti oli tullut ja vanha automaattisesti suljettu olisin säästänyt itseni muistisairauden pelosta. Automaatti kun ilmoitti että "tunnusluku ei kelpaa". Lisäksi rahaa kului polttoaineeseen enemmän kun joutui ostamaan ilman alennuksia. Uuden luottokortin tunnusluku on kuitenkin sama kuin entisenkin. Toimii.
No, onhan se tietenkin harmillista jos vaikka MM:n ansiokas blogi turmellaan tms. brutaalia tehdään. 
Toistaiseksi ei hankaluutta ole ollut. Ainoastaan muutamia ilkeitä kommentteja olen joutunut poistamaan. Saan myös sähköpostia liittyen blogiini. Yleensä jatkokysymyksiä jostain aiheesta mutta tulee toisinaan myös ankaraa arvostelua. Tyypillistä on että moititaan blogin ulkonäköä, liian isoa tekstiä, kuvien sijoittelua jopa sitä että kuvat ovat tiedostomäärältään liian suuria eli eivät avaudu kovin nopeaan tai lainkaan. On toivottu että kirjoittaisin enemmän myös japanilaisista moottoripyöristä? 
Olen pyrkinyt olemaan kommentoimatta negatiivisia palautteita. Teen blogia lähinnä itselleni mutta omahyväisesti oletan että siitä saattaa olla hyötyä sen lukijoillekin kaikkine puutteineenkin. 
Erään asian olen huomannut: blogisivun oikean reunan sisällysluetteloa ei tavan kansa osaa käyttää. Sivuilla on myös hakutoiminto ettei tarvitse selata kaikkea läpi. Keskimääräinen käynti blogissani kestää noin 2 minuuttia.