Ei ole iso urakka jos on tottunut ruuvailemaan.
Vasemmalta pitää irrottaa paneli, jossa vaihdepoljin on kiinni, mutta sitä varten poljinta tai sen vivistoa ei tarvi irrottaa. Svingin nivelistöstä täytyy päästää pultti pois, siellä on sitten neulalaakereita reijissä, että osaat varoa. Jarrusatula ja takapyörä on tietenkin irrotettava, samoin perän reaktiotangon takakiinnitys ja koko perä. Vasemmalla on svingin akselin päässä haka-avaimella avattava putkimutteri, jolla kiristetään svingin laakeri. Sitä ei muistaaksei tarvi irrottaa, mutta voi helpottaa purkua jos senkin ottaa kokonaan pois. Akseli lähtee pois kiertämällä isosta kuusikolo-kannasta. Pultissa on kierre toisessa päässä, joten aukipäin kiertämällä se tulee ulos kolostaan. Pulttiin jää pesusta huolimatta väkisin hiukan töhkää, joten se saattaa hiukan vastustella ennekuin se tulee laakerinsilmästä läpi. Sitten vaan kardaan suojakumi ulos urastaan ja svingi kätöseen.
Kardaani irtoaa jousirengaslukituksesta laatikon puolen päästä reippaalla nykäyksellä. Sitten vaan toteamaan, että nivelet on ehyet ja spoorit kunnossa.