Moi,
hankin korotuspalat joissa tangot myös mukana, vanhojen clip-onien tilalle. Pari reikää kun poraa tankoputkiin (ainakin startti/tappokatkaisijasysteemi vaatii reijän tankoon, vasenta puolta en ole vielä avannut), niin saa romppeet hyvin paikoilleen. Toisaalta riittäisi, että alkuperäisiin putkiin hioisi ruuvivaon vähän eri paikkaan, jotta menisivät nätisti korotuspaloihin. Ei tarttis irrottaa kaikkia roinia. Vanhojen tankojen päätypainoja en saa irti millään ja mitenkähän tuon vasemman puoleisen kahvakumin saa ehjänä irti. Lämmittämällä? Korotuspalat nostavat tankoa siinä määrin, että jarrunestesäiliö ottaa kiinni katteen pleksiin. Pienempiä kippoja on varmaan kaupan (tekisi mieli sellaista kullanväristä a'la Öhlins tai sitten venttiilikannenpunaista), mutta minkälaisia vaikutusta on sillä että säiliön tilavuus pienenee? Päätypainot ei kalliita liene, tuskin alkuperäiset uusiin putkiin sopisivatkaan, vaikka irti saisinkin.
Taidan muuttaa Strömsö:hön, josko siellä asiat lutviutuisivat.