Kirjoittaja Aihe: Motorcycles of the Giro d’Italia  (Luettu 2914 kertaa)

GMies

Motorcycles of the Giro d’Italia
« : Toukokuu 14, 2017, 16:27:02 ip »
Näin maailmalla, jota suomalainen läskipe…se ei voi ymmärtää.

http://www.cycleworld.com/motorcycles-of-giro-d-italia-leading-peloton-100-years

2002 Atlantic 500
2004 B750

TunturiTT

Vs: Motorcycles of the Giro d’Italia
« Vastaus #1 : Toukokuu 14, 2017, 20:21:00 ip »
Vaikken itseäni suomalaiseksi läskipeeksi luekaan, niin en ymmärrä tuon lajin viehätystä. Doupatut kaverit sotkevat pöllyssä vuoristoteitä.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Kosse

« Vastaus #2 : Toukokuu 15, 2017, 12:03:43 ip »
Pyöräily on mukava laji. Ei rasita niveliä. Alussa ei. Einannut perse kestää, mutta totuttelulla, oikealla satulalla ja säädöillä sekin ongelma poistui. Haittapuolina pyörän hinta, lenkit vaativat tunteja, sekä oman kuvan näkeminen trikoot päällä.

TunturiTT

« Vastaus #3 : Toukokuu 15, 2017, 12:24:11 ip »
Tuo trikoohommahan on sama kuin moottoripyöräkamoissakin; eihän sitä itse kuvaansa näe ajaessaan, joten ei kannata välittää  ;D
Kaverini innostui painonpudotusprojektin päätteeksi maantiepyöräilyyn. Näkyy olevan noususuhtainen kustannus noissa välineissä. Pakko sanoa, että hienoja on nuo huipputason polkupyörät. On viety painonsäästö tarkalle.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Paakanan paimenpoika

« Vastaus #4 : Toukokuu 15, 2017, 13:41:49 ip »
Pyöräily on uskomattoman suosittua tuolla alppimaissa. Olin kerran Guzzilla (V7) lenkillä Mandello del Lariosta Sankt Moritzin ja Stelvion kautta takaisin. Pyöräilijöitä oli paljon ja moottoripyöräijöitä vielä enemmän. Matkalla Stelviosta Bormioon alkoi kurvit jo hapottamaan melkoisesti. Matka on koko ajan alamäkeä. Yksi pyöräilijä lähti perääni ja yritin jättää, mutta ei se onnistunut. Äijän kääkkä pyrki aina kurvissa ohi ja kurveja riitti. Lopulta ajoin sivuun ja pidin pienen paussin. Ei auta kuin nostaa hattua sille, kuinka kovaa vauhtia tulevat alaspäin. Ja takana on kova nousu ylös. Hapottaa varmasti heitäkin.

Rautsi63

« Vastaus #5 : Toukokuu 15, 2017, 20:47:47 ip »
Onneksi olen käynyt vuoristoteillä vain moottoripyörällä, koska fillaristien ajaessa 2-3 rinnan niin niiden ohitus autolla puhumattakaan asuntoautosta olisi tosi tuskallista ja minun hermoni eivät siinä lepäisi enkä nauttisi näkymistä.