Kirjoittaja Aihe: Selkä & Guzzilla ajo  (Luettu 38490 kertaa)

TunturiTT

Vs: Selkä & Guzzilla ajo
« Vastaus #120 : Elokuu 19, 2018, 10:27:26 ap »
On todellakin. Toiset vannovat nimenomaan katetun nimeen, vaikka eivät rajoituksia rikokaan, toisille taas se iso pleksi on se juttu.
Selästä sen verran, että meinaa välillä tuo iskias tökkiä kankkuun. Pitäisi ihan oikeasti hankkiutua hierojalle vedon poistoon..
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Wäinö

« Vastaus #121 : Elokuu 19, 2018, 22:52:33 ip »
Minä luulin kärsiväni noidannuolesta, joka äityi niin pahasti, että pahimmassa vaiheessa pääsin aamuisin peruuttamalla kontaten sängystä vessaan. Urheilulääketieteen erikoislääkäri ei nähnyt kuvissa mitään vikaa ja kirjoitti lääkkeitä. Lopulta menin laillistetulle kiropraktiokolle, joka huomasi, että minulta oli suoliluu (sakaranivel) pois paikoiltaan. Hän laittoi sen ojennukseen painamalla rajusti lonkkaa, kun olin kylkiasennossa.

On kuulemma hirveän yleistä, että ihmiset luulevat sitä iskiaaksi ja milloin miksikin. S-nivel menee väärään asentoon, jos jalka liukastuu jäällä, liukkaalla kivellä tai sitä astuu tyhjään reikään. Toinen puoli retkahtaa.Sitten isot selkälihakset menevät siltä puoleta lukkoon ja sattuu niin hemmetisti.

Muistin, että 1989 Antibesissä tosiaan horjahdin rantakivillä ja selkä oli ihan jumissa pari päivää mutta aukesi viinan voimalla.

Toinen mikä vetää sitä väärään asentoon ovat kireät etureidet. Ne tunnistaa siitä, että jalka ei taivu kunnolla taakse.

No joo, minä kykenen ajamaan moottoripyörällä kiitos Sampo Laisin ja Kim Roslinin. Siksi uskallan tässä laittaa ihan nimillä.

matmakela

« Vastaus #122 : Elokuu 21, 2018, 23:05:01 ip »
Clugosamiinia syönyt syönyt 8 v. varoiksi. Ei kuulemma korjaa jo syntynyttä nivelrikkoa, mutta voi ehkäistä uuden syntymistä.(lähde Ortopedi jonka nimeä en enää muista)Itsellä esim. akillesjänteiden aamujäykkyys vähäisempää. Liekö blaseboa. Aikanaan annoin 15vuotiaalle Lapinkoirallemme ao tuotetta ja koira kykeni nousemaan silminnähden notkeammin makuultaan. Uskoin plaseboksi, mutta vaimoni ei vakuuttunut kykyihini selvittää koiralle clugosamiinin vaikutusmekanismeja.

Henko

« Vastaus #123 : Elokuu 22, 2018, 08:18:37 ap »
Se onkin herkkää hommaa tuo ajoasennon säätö. Omasta mielestäni säädin Jackalin tankoa vain aavistuksen eteenpäin, mutta pyörän käsiteltävyys keveni huomattavasti. Vaikka siinä on matalampi tanko kuin EV:ssä. Ite oon pitkähkö ja varsinkin pitkäkätinen, kai siihen saa paremman tuntuman ku tanko vähän nousee samalla kun kahvat siirtyy edemmäs.