Kirjoittaja Aihe: V35C viritys  (Luettu 6347 kertaa)

motomatti

  • Viestejä: 13 488
Vs: V35C viritys
« Vastaus #15 : Maaliskuu 22, 2017, 21:04:51 ip »
Saattaahan se olla että V35:sen ohuempi kytkinakseli kestää isommankin tehon. Itse laittaisin aina kyseiseen koneeseen tarkoitetun vaihteiston niin kuin keston kannalta.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: V35C viritys
« Vastaus #16 : Maaliskuu 22, 2017, 21:21:52 ip »
Tehonnousuhan tuossa ei ihmeellinen ole. Vääntöä tulee jonkin verran. Äkkiveikkaus, että jos ei ihan kovimpia kiihdytyskisoja aja, niin tuskin tuosta välistä särkyy.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: V35C viritys
« Vastaus #17 : Maaliskuu 22, 2017, 21:25:06 ip »
Kaunista sukua kumminkin  :)
V11 Scura (02), Lario (87), Monza (82) - kuva v11lemans.com palstalta.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 23, 2017, 21:38:57 ip kirjoittanut Camn »
V11 - it defines you.

Jukka Laine

  • Administrator
  • ***
  • Viestejä: 1 053
  • Kotirintamamotoristi
Vs: V35C viritys
« Vastaus #18 : Maaliskuu 23, 2017, 07:08:30 ap »
Aikansa tyylikkäimpiä peruspyöriä nämä.
Jukka Tuusulasta, Sport 1200.
Verestä Hyviä Muistoja!
Veriryhmä Gruppo MOTO GUZZI.

Jimbo

  • Viestejä: 5
Vs: V35C viritys
« Vastaus #19 : Maaliskuu 23, 2017, 21:18:54 ip »
Kiitoksia kaikille vastaajille ja vinkkaajille, halvimmat ja helpoimmat hevoset taitaa saada moottorin vaihdolla. Ei ole koskaan aikaisemmin tullut seurattua MG:n moottoreiden hintoja, halpuus yllätti posiitiivisesti. Harleyiden kanssa on tullut totuttua siihen et kehityksen kelkasta pudonneet moottorit maksaa tuhansia..