Niin siinä kävi, että veri veti takaisin rouheaan italialaiseen V2:een, tällä kertaa Aprilian muodossa. Eli Thunderbird 1600 vaihtui tuliterään Aprilia 1200 Caponord Rallyyn

Halu kevyempään, endurohenkisempään, tehokkaampaan ja rouheampaan matkapyörään liianki seesteisen ja asiallisen Triumphin jälkeen ajoi taas Italialaisen pariin

Vaikka T-birdissä kaikki speksit kohdallaan matkakruiseriksi niin silti se jokin puuttui, ja se paino, jota on 80 kg enemmän kuin esim. entisessä Calissani. Voin raportoida tänne kokemuksia Caposta sitten kun ajoa alkaa kertymään. Guzzin sivujakin taas selailin mutta kovin on ohueksi tarjonta käynyt, yllätyksekseni huomasin että mallistosta puuttuu kokonaa 1000 - 1200 cc matkapyörä (lähinnä Stelviota olisin miettinyt Aprilian ohella).