Mie en ihan huolissaan olisi peilien muodosta, väristä tai muutenkaan pikkutarkuudesta 80/90-luvun Italialaisessa prätkässä.
Esim. Jos starttimoottori on erivärinen, kuin jossain tehtaan esitteessä, niin mitä sitten. Sehän ei vaikuta museorekkarointiin millään tavalla
Peilit. Prätkää kasataan linjalla, osia otetaan laatikosta ja hommma etenee.
Sitten tuodaan uusi laatikko, jossa onkin eri alihankijan peili, joka eroaa väriltään ja ulkonäöltään, mutta ajaa saman asian.
Ei se Luigi ala pähkäilemään, se mättää osia kiinni. korkeintaan ehkä sen verran, että ei laita erllaisa peiliä samaan prätkään.
jarrulevyt on kulutusosa ja niille on omat vapaudet museohommissa.
Mie entisöin Apriliaa. Tilasin rekisterikilven valon. Tuli tumman harmaa, vakka pärtkässä on vaalean harmaa, siis saman sävyinen kun on takalokasuoja.
Aprilialla ei ole ko. osalle värinumeroa... joten kumpi väri on oikea? ? ?
Aprilian myyjä sanoi, että yhteen kolarikorjausmopoon tuli vasemman puolen katteet mustana, vaikka mopossa on valkoiset katteet! ! !
Ko. osassa ei ole värinumeroa.
Yritän tässä vaan kertoa, että yhtä oikeaa Italialaista prätkää ei ole olemassa, joten ei se museotarkastaja voi olla ehdoton.