Kirjoittaja Aihe: Big bore kit vanhaan GT Guzziin  (Luettu 5103 kertaa)

  • Vieras
Big bore kit vanhaan GT Guzziin
« : Joulukuu 19, 2006, 16:15:40 ip »
Amerikassa myyvät 950cc:n big bore kittiä GT Guzziin. Onko kellään kokemusta moisista ja onko tietoa, saako näitä lähempää.
Nokka-akseliksi suositeltu T3:sen akselia. Onko tästä kellään enempää tietoa?

T: Kari

poku

  • Viestejä: 133
Big bore kit vanhaan GT Guzziin
« Vastaus #1 : Joulukuu 21, 2006, 10:20:23 ap »
Saksassa myyvät 1040 sarjaa ja omassa gt:ssä on ollut T:n nokka uudesta lähtien ja kiertää punaisen pohjaan, tuntuu vaan että venttiilit ja kaasarit sais olla isommat jos haluaa tehoja. GT:n oma putkisto on alusta lähtien suurin ongelma niillä se ei kulje, omassani on tällähetkellä Nortonin suorat putket, muistuttavat suuresti Guzzin putkia, mutta hengittää paremmin.

  • Vieras
Big bore kit vanhaan GT Guzziin
« Vastaus #2 : Joulukuu 22, 2006, 02:06:35 ap »
Kiitokset vastauksesta. Missä tuollaista 1040 kittiä myydään. Sopiiko se GT:n koneeseen. Olen ymmärtänyt ,että nämä sarjat ovat olleet uudempiin koneisiin ja ilman muutoksia ne eivät suoraan käy GT:hen.

Mitään huipputehoa en ole hakemassa. Vääntöä ja keskialueen tehonlisäystä.

 

T: Kari

 

Peki

  • Viestejä: 155
Big bore kit vanhaan GT Guzziin
« Vastaus #3 : Joulukuu 22, 2006, 03:11:58 ap »
Big Bore Kiteistä en tiedä, mutta Moto-Spezial Saksassa myy 88 ja 90 mm  pytty-mäntäsatsia, joka sopii ainakin Tonti-runkoisiin pyöreäripaisiin  850-malleihin (LM1, LM2). Käsittääkseni se on periaatteessa sama lohko  kuin GT:ssä, mutta vannomaan en mene. Sen samoin kuin nokka-akselien  arvot voisi varmaan varmistaa Guzziologysta tms.

poku

  • Viestejä: 133
Big bore kit vanhaan GT Guzziin
« Vastaus #4 : Tammikuu 02, 2007, 17:43:31 ip »
En tiedä onko huhu mutta volkkarin kireissä boksaajissa pitäis olla samanlaiset männät jotka käyvät Guzziin? Tehdasta en tiedä mutta huhu oli"luotettava".Pitäis päästä mittaamaan.