Omassa motossani meni noin 60 000 km mennessä perän molemmat laakerit erittäin huonoon happeen (alkoi perä vuotaa). Samalla katsottiin kytkin, ja oli jo ikänsä puolessavälissä. (Tai no toinen levy räjähti mutta laitettiin sen korvaavaksi puolikuntoinen)
Noin 80 000 km kohdalla oli alkavalla ruvella nostinkupit, samoin oli selkeät kulumat keinuvivuissa, joskaan ei vielä menoa haitanneet.
Nyt on mittarissa 94 000 ja etujarrulevy on "alarajalla", joskaan ei ole mitattu.
Tarkoitus ei ollut avata paikkoja tänä talvena mutta sattuneesta syystä (joku stefa, tod. näk. kampuran takapään, meni päreiksi ja poiki jousensa öljytilaan) paikat vedetään auki. Tarkastetaan kampuran ja veivien laakerit ja vaihdetaan tarvittaessa. Lisäksi harkitaan vaihteiston avaamista, vaikkei se metelöikään.
Ajotyylillä lienee osuutta kulumisen nopeuteen. Siivolla ajamisella ja oikeilla vaihteiden valinnoilla saattaisi hyvinkin olla 200+ tkm ihan pässinlihaa.
MotoJussi & California Kompressor