Kirjoittaja Aihe: Nyrkkipaja pääkaupunkiseudulla hakusessa  (Luettu 12105 kertaa)

motomatti

  • Viestejä: 13 491
Vs: Nyrkkipaja pääkaupunkiseudulla hakusessa
« Vastaus #30 : Marraskuu 02, 2016, 21:27:57 ip »
Yhteen V-Maxiin tehtiin niin että käytettiin kahta kardaaniakselia peräkkäin että saatiin yksipuoliseen svingiin 360 rengas. Niveliä kun on riittävästi niin voi voiman siirtää monenkin mutkan taa.
Nyt yksi kaveri laittaa etupyöräksi 360:sen ja taakse kaksi älyttömän leveätä auton rengasta rinnan. Kaikkea voi tehdä. Onko se järkevää niin en ole lainkaan varma mutta näyttelyihin kelpaa.....

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Nyrkkipaja pääkaupunkiseudulla hakusessa
« Vastaus #31 : Marraskuu 02, 2016, 21:31:38 ip »
Älytön offset takavanteessa. Tuossa Guzzissa siis.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Nyrkkipaja pääkaupunkiseudulla hakusessa
« Vastaus #32 : Marraskuu 02, 2016, 21:32:45 ip »
Yhteen V-Maxiin tehtiin niin että käytettiin kahta kardaaniakselia peräkkäin että saatiin yksipuoliseen svingiin 360 rengas. Niveliä kun on riittävästi niin voi voiman siirtää monenkin mutkan taa.
Nyt yksi kaveri laittaa etupyöräksi 360:sen ja taakse kaksi älyttömän leveätä auton rengasta rinnan. Kaikkea voi tehdä. Onko se järkevää niin en ole lainkaan varma mutta näyttelyihin kelpaa.....

Finnbikersin foorumilta löytyy myös Rezin intruder jossa oli tuplanivelet kardaanissa.
Hyvä pyörä, parempi mieli.