Onkos tuolla sivuttaissiirrolla niin suurta merkitystä. Sama kai se on mihin suuntaan se kardaani on mutkalla; sivulle vai jouston suuntaan.
Tästä on joskus kiistelty mutta eiköhän päätös ollut että hieman murtoa joka suuntaan on hyväksi nivelelle. Mutta rajansa siinä lienee jos lyhyelle matkalle paljon murtoa laittaa.
Rungossa on "kupit" svingin puolella olevien laakeripesien suojaksi. Lisäksi alapuolella rungossa oleva poikkiputki on litistetty siltä kohtaa jossa kardaanitunnelin nivelen kohdan paksunnos heiluu. Lähinnä kumipalkeen takapään kohdalla.
Akselipulteilla voi siirtää takahaarukkaa sivusuunnassa muutaman millimetrin. Jos siirtää reilusti oikealle niin lukitusmutterin alle joutunee laittamaan aluslevyn. Vanhemmassa kalustossa akselipultin kierre on muistaakseni hienokierre 1mm:n nousulla ja halkaisija 20mm. Uudemmissa isompi. Ikävä kierre tehdä sorvilla mutta onnistuu kyllä.
Haarukan sivuun asettamista voisi kokeilla pelkällä haarukalla kiristämällä vasen akselipultti niin pitkälle että oikella haarukan laakeripesä alkaa ottamaan kiinni runkoon. Siitä milli takaisin niin on toimintavälystä jäljellä. Samalla näkee kumipalkeen haittaamatta paljonko on nivelen kohdalla murtoa vaihdelaatikon takaosan suhteen.
Moottorin ja vaihteisto kääntäminen rungossa vinoon niin että kardaanin lähtö on enemmän oikealla on jo tehty aikanaan malleissa Daytona ja Centauro. Niissä on siis runko suunniteltu hiukan vinoksi. Tonti-rungon muuttaminen siten että moottoria ja vaihteistoa kääntäisi vinoon lienee aikamoinen homma. Menee monta osaa uusiksi. Mutta jospa siirtäisikin koko pakettia vain oikealle? Se edellyttäisi rungon levittämistä oikealle eli ainakin alapään poikittaistuet pitäisi katkaista (joita ei montaa ole) ja laittaa siirron mittaiset holkit moottorin ja vaihteiston kiinnityspultteihin vasemmalle. Korvakkeethan ovat lattarautaa joten niiden taivuttaminen ei suuria vaadi. Vaihteiston päällä sijaitseva rungon tukilevy menisi uusiksi. Yleensähän se vaihdetaan muutenkin jämäkämpään ja paksumpaan alumiinilevyyn jossa on tarkat pultinreiät.