Nyt pyörää ja vähän myös varusteita on säädetty vaimon käyttöön soveltuvaksi. Kun mittaa on naftit 160 cm ei ilman muutoksia tahdo jalat yltää maahan. Jousipakkaa voi näköjään säätää helpostikin. Kun painoa on n. 60 kg ei liene ongelma, vaikka vetää säädöt ihan niin alas kuin mahdollista. Uusi satula on myös selvästi matalampi. Satulan korkeus on nyt noin 74 cm maasta mitattuna. Vaimot ajosaappaat vietiin suutarille pienelle korotukselle. Nyt pitäisi sitten ainakin päkiät yltää maahan, ehkä kantapääkin, kun paino omalta osalta laskee vielä pyörää. 
Rouva ei jostain kumman syystä kelpuuta meitsiä ajo-opettajaksi. Rouvan oma valinta autokoulun suuntaa lienee viisautta perhesovun kannalta. Jos tuo nyt on oppinut lentämään purjelentokonetta, oppii varmaan myös ajamaan Guzzia. Itselle tosin tuon Guzzin vaihteiden hallinta vei vähän aikaa, mutta nyt osaa jo auttaa toista niissäkin. 
Breva projekti meni kutakuinkin suunnitellusti, rahaa meni noin 500 euroa, joka sisälsi sliparit (100), käytetyn satulan (50), satulan päällystäminen, epoksihartsit, pakkelit jne (200), pohja- ja pintamaalit (max 50) vilkut ja muut hilut, tarrat, hiomapaperit yms (n. 100). Jotainhan tuossa oppii, kun purkaa ja kokoaa tässä pienehkössäkin laajuudessa. Projektin jatkoa mietin sitten, kun selviää tuleeko siitä vaimolle kulkupeli vain ei. Hieman kutkuttaisi saada ohjaustanko alemmas ja ajoasento lähelle ratasportin tapaista. Satulaa tulee vielä kesän makustella, jääkö satiinin hohtoiselle kumimaalille vai pitäisikö ottaa sama kiiltävä musta väri kuin rungossa. Ajokelien myötä selvinnee vielä tarviiko moottorinohjausta säätää asennettujen sliparien takia. Koekäytön äänet kuulostivat kyllä normaalilta eri kierrosalueilla, miten sitten lienee ajossa, jää nähtäväksi.
Noita kuvia on seuran Facebook sivuilla, jos ketä kiinnostaa. Tai voihan tähän yhden takasivusta otetun kuvan lisätä:
https://www.dropbox.com/s/ajsuy0y2jqw6acp/20170213_205226%280%29.jpg?dl=0Eihän tuo varmaan mikään "tyylipuhdas" pyörä ole, mutta on ainakin omanlainen eikä vastaa tule tiellä samanlaista.
Kiitoksia monille gruppolaisille ohjeista ja erilaisista vinkeitä. TTT antoi tälle rakentelulle perussuuntaa vinkkaamalla perän keventämistä lähtökohdaksi. Aikamoinen kasa purettua osaa on laatikoissa tallella.