Molemmat edelliset kannanotot menevät hyvin yhteen omien ajatusten kanssa, joista yhteenvetona:
Lähtökohdat: Erilaiset rakentelun tyylisuunnat perustuvat aikakautensa pyörämalleihin ja ovat olleet luontevia tyylisuuntansa rakenteluaihioita. 2000 luvun pyörästä olisi hölmöä yrittää vääntää väkisten jotain sellaista, jossa sen ominaispiirteet muuttuisivat oleellisesti (esim. 60-70 luvun cafe racer). Brevassa on vahvasti muotoiltu tankki olisi asia johon ei pidä koskea, vaan hyödyntää se. Ajoasentoa ei pidä myöskään muuttaa. Satula on vaan vähän tylsä ja se pitäisi laittaa jotenkin samaan henkeen kuin tankin muotokieli. Pyörä pitää olla palautettavissa alkuperäiseksi, noin 1-2 päivän askartelulla.
Muutosajatuksia: Vähennettäisiin vakio-osia, mm: tosiaan se takasisälokari pois, joitain muita muoviosia, keskiseisontatuki, etulokasuoja ehkä. Samalla menee vilkut ja jarruvalot uusiksi ja integroiduiksi (sellaisia näyttää oleva) ja niiden kiinnitys takamatkustajan kauhukahvaan, joka on pyörän hienoja yksityiskohtia. Rekisterikilpi ja satulan osittainen intergraatio voisi olla harkinnassa (aika haaste toteuttaa). Kilvelle tarvisi jokatapauksessa uuden paikan. Renkaat uusiksi sitten kun on aika vaihtaa, eturenkaan koko voisi kasvaa, jos sopii ideaan. Niin ne sliparit, muoto ja malli selviää ajassaan. Lopputuloksen työnimi voisi olla "sporttinen pystynaku"