Siitä on vaan jo aikaa, kun tuo oli Eicmassa, kuvat ovat Gruppon kuvagalleriassa. En kauheasti jaksa itsekään uskoa tuohon mutta kiva on aina spekuloida...
Jäi pyörimään mielessä se saksalaisen Guzzistin mielipide, että jos ajatellaan katusportin myyntiä, on Guzzilla nimenomaan nimeä ja perinnettä joka vetoaa (ostokykyisiin?) kansalaisiin eri tavalla kuin Aprilia, joka profiloituu ratakanuunaksi. Kun Piaggio kuitenkin tähtää kannattavuuteen, voi mietityttää tehdä uusi LeMans kun RSV4 ostajat ovat niitä nuoria, joilla on yleensä vähemmän pätäkkää laittaa tällaiseen turhanpäiväisyyteen. 50 täyttäneet sen sijaan, jotka ovat nuoruudessaan sportilla ajaneet...
Kaikki ylipäätään sillä edellytyksellä että Guzzilla tehdään muutakin kun nykyistä kolmea mallisarjaa (Cali, V7, V9).