Kirjoittaja Aihe: Baggerin tarvitsijat jonoon  (Luettu 21226 kertaa)

Kosse

Vs: Baggerin tarvitsijat jonoon
« Vastaus #15 : Heinäkuu 28, 2016, 16:22:43 ip »
Kyllä voisin tuollaisen itselleni huolia. Tosin nykytuloillani saisin ehkä ostettua, kun alkavat lähennellä kahdenkymmenen vuoden ikää.

Paakanan paimenpoika

« Vastaus #16 : Heinäkuu 29, 2016, 16:40:24 ip »
Makuasioita!

Onpas kova hinta ja synkkä väritys. Muuten näyttäisi ihan kelpo peliltä. Tuunaamalla saisi varmaan mieluisan pelin. Lieskat, lepakot ja pääkallot ei kiinnosta näin hippikaudella varttunutta. Ei nyt ihan kukkasia tarviis maalailla, mutta iloisemmat ja keveämmät värit saisi olla.

ALi

« Vastaus #17 : Heinäkuu 30, 2016, 14:03:43 ip »
Onpas kova hinta ja synkkä väritys. ...
Ei nyt ihan kukkasia tarviis maalailla, mutta iloisemmat ja keveämmät värit saisi olla.
Pari "Ämeriikan" mallia...
"Keep It Simple . . . "   (-13 Bellagio)(-95 BMW K1100RS ja -13 Burgman 400. Ex Guzzit: -04 Nevada ja -88 V35 Florida)

Machiavelli

« Vastaus #18 : Heinäkuu 31, 2016, 01:39:41 ap »
 Siviilisäätymuutoksen ja siitä johtuvien velvoitteiden takia pääsen vasta nyt vastaamaan asiaan joka  näköjään on aiheuttanut mielipahaa moottoripyöräharrastajien joukossa. Myönnän oman asennnevammani amerikkalaisten moottoripyörien suhteen joka saattaa oikeasti juontaa juurensa  jo saamistani kasvatusperiaatteista ja niiden sisäistämisestä. On täysin selvää että nyky-yhteiskunnassa ihmisillä on valinnanvapaus harrastuksien ja jopa mielipiteiden suhteen, minun pointtini ei ollut siinä että kuka tuntee tekniikkaa tms. paremmin.  "Olen muita ylempänä koska mulla on amerikkalainen... ", se on se juttu mitä minä en ymmärrä...   

GuzGuz

« Vastaus #19 : Heinäkuu 31, 2016, 07:26:12 ap »
Moottoripyörät on usein esteettisestikin kauniita, lentävästä linnoituksesta en voi sitä kyllä sanoa.
Mutta makunsa kullakin ja pääasia että viihdytään.
Nätti Virolaisen rakentama HD tarttui toissapäivänä kameralle Pärnu:n majoituksessa.
Misu oli sitä mieltä että Yamahan satula on mukavampi kuin Vintagesta satula EV:ssä.
Ei ule merkistä kiinni mikä pyörä istuu päälle asvaltin.
Itselläni kaikki pyörät on olleet Guzzeja, mutta tykännyt varsinkin vanhemmista briteistä ja kaksipyöräisistä yleensäkin.

GuzGuz

« Vastaus #20 : Heinäkuu 31, 2016, 07:30:12 ap »
Tavan takaa kuvat jäi taas jonnekin, voisiko ehdotuksena hieman lisätä muuten kokoa palstoille?

Artturi

• Pessimisti on vain huonosti informoitu optimisti
« Vastaus #21 : Elokuu 19, 2016, 18:57:53 ip »
Pääsinpä tänään tutkimaan uutuutta oikein läheltä. Työn jälki on oikein laadukkaan näköistä. Hiilikuituosat on hienosti tehty.  Laite näyttää luonnossa sirommalta, kuin kuvien perusteella arvaisi. Takaapäin se on hyvän näköinen. Arvokas se on, mutta lienee hintakin meikäläinen verotus huomioden aika kohdallaan.
Henk koht kyllä enempi mielenkiinnolla odottelen mitä tavallisempaa uutta matkapeliä linjalta tulee lähivuosina.
Jos lompsassa olis löysää, saattaisin kuiteski kokeilla, miltä linnoituksen omistaminen tuntuisi....

motomatti

« Vastaus #22 : Elokuu 19, 2016, 21:23:17 ip »
Omalla kerholla noin 1,5 henkilöä hehkuttaa Linnoituksesta. Toisella ehkä olisi varaa siihen mutta sillä halukkaammalla pistää pahasti hellasärö korvaan.

Kokemuksesta tiedän että perheenjäsenen houkuttelu mukaan hankintaan on työläs rupeama. Tosin keinoja siihenkin on mutta parasta on jos onnistuu kysymättä omilla varoilla niin että kaupan jälkeinen talous ei heitä tappiolle. Mulla se on pitkälti tätä viimeistä mallia. Mutta pyörä sentään on....

https://fi.wiktionary.org/wiki/hellas%C3%A4r%C3%B6

GuzGuz

« Vastaus #23 : Elokuu 19, 2016, 21:29:14 ip »
Viitta-asun kanssa ihan tyylikästä, katteet riisuen voi löytyä pyöräkin alta?
Erikoinen veto Guzziksi.

« Viimeksi muokattu: Elokuu 20, 2016, 14:41:26 ip kirjoittanut GuzGuz »

motomatti

« Vastaus #24 : Elokuu 19, 2016, 21:42:11 ip »
Lainaus
Erikoinen veto Guzziksi.
Enpä usko että Piaggiollakaan on ollut tarve tehdä tästä massamyyntimallia mutta vaikuttaa siltä että merkille se kerää mainetta ja ne tulevat myydyksi tulleet mallit ovat vielä pitkään markkinointimielessä tärkeitä kulkiessaan pitkin ja poikin.

Jos väri ei tyydytä niin maalari kyllä vetää hiilikuidunkin päälle maksavan asiakkaan haluaman sävyn. Jos olisi mun pyörä niin piruuttani haluaisin helmiäisvalkoisen british racing green tuplaraidalla.

Ikkala

• Seinäjoki / Alavus
« Vastaus #25 : Elokuu 19, 2016, 21:51:47 ip »
Kokemuksesta tiedän että perheenjäsenen houkuttelu mukaan hankintaan on työläs rupeama.

Juu. Heti alkuunsa se mun KultaSiipi1800 kuume on aina torpattu, jo pian 10 vuotta tätä yrittänyt ajaa läpi. Viimeksi Säkylässä.... ;D
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

motomatti

« Vastaus #26 : Elokuu 19, 2016, 21:56:09 ip »
Lainaus
Heti alkuunsa se mun KultaSiipi1800 kuume on aina torpattu, jo pian 10 vuotta tätä yrittänyt ajaa läpi.
Akkas pelkää että olet pervo....

Ikkala

• Seinäjoki / Alavus
« Vastaus #27 : Elokuu 19, 2016, 22:04:09 ip »
Tai se pelekää että muutkin huomaa. Mutta olis se wingi silti mukava!
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

motomatti

« Vastaus #28 : Elokuu 19, 2016, 22:12:33 ip »
Akkas on ittees viksumpi.

TunturiTT

« Vastaus #29 : Elokuu 19, 2016, 22:21:58 ip »
Sen kokonaisen Civicin saa puoleen hintaan. Ja mukana on myös ilmastointi..
Hyvä pyörä, parempi mieli.