Juu, jos purkaa niin kasatessa mielellään samat osat samoin päin.
Ajattelin venttiiliohjureiden kuntoa vilkaista samalla kun otan kannet irti, tutkia hieman muutenkin miten kilometrit on vaikuttaneet nokissa, ohjurit jne.
Pyöräänsä tutustumista..
Puristuspaineet ei ole juuri alle uuden, hyvin on molemmissa pöntöissä tasan ja pyörän käynti on hyvä, ei sinänsä vikaa.
Tosin oikea sylinteri käy edelleen kuumempana, just keskusteluissakin olevat läppien avautumiset tutkin.
Laihempi seos = kuumempi ymmärtääkseni.
Uteliaisuus kai on se ihmisen onnettomuus omallakin kohdalla.
Tehdä itse huollot/mitä pystyy pikku korjaukset on ollut pyörävalinnan onnistuneeksi osuneita seikkoja.
Minimaalisen vähän on ollut varsinaista korjaustarvetta.
Uteliaisuus on sinänsä puhdasta, mitä purkaessa vaikka missaa ja kasattuaan väärin, niin oppii ainakin kiroilemaan, ja samalla muutakin.
Pointi lienee just tunne pyöräsi osastoa, ei ole ensimmäinen kerta kun turhaan puran, mutta tutustua matkakaveriinsa ei ole huonosta.
Hyvät taas vinkit.
Palstathan on kaikkien luettavissa ja tietoa hamuaa varsinkin me ei niin viisaat ja kynnystä tekemään itse madaltuu.