Jep, sen verran tuota ehdin katsoa, että sekö jarru- että vaihdepoljin pitäisi tehdä uusiksi. Jotta saisi polkimet alemmas, pitäisi niiden peltien takia jarrupolkimen ulospäin oleva mutka siirtää siihen akselin lähelle, niin ei osu peltiin, vaikka sen taivuttaisi viisi senttiä alemmas. Vaihdepuolella ei juuri tarvitse muuta, kuin laskea päitä se sama viisi senttiä. Täytyy kai tehdä mallineet ja teettää esim rosterilevystä. Kannakkeiden lasku voisi onnistua niin, että nykyisiin kannakkeisiin jatkopalat alaspäin ja oikean ja vasemman puoleiset taaemmat jatketut kannakkeet yhteen sieltä pakoputkien ali, niin se ottaa vastaan syntyvän vääntömomentin. En ole vielä sen tarkemmin tutkinut, mutta nopealla tarkastelulla irrottamatta vielä mitään, näyttäisi mahdolliselta noin. Onko siinä mitään järkeä, onkin sitten ihan eri asia. Täytynee vielä pohtia eri vaihtoehtoja, sitäpaitsi eipä tuo ajoasento ole mahdoton näinkään, kaksi reisilihaskramppia tosin jo tullut 3500 kilometrin aikana.
Tuota vaihtohommaa täytyy vielä harkita. Siis päittäin vaihto, vaikka sulla on ne hienot putketkin siinä?