Juu, se näkyy noissa vääntökäyrissä, että Guzzissa riittää lähes täyttä vääntöä pari tuhatta kierrosta ylemmäksi kuin vertailuryhmässä. Kun huuhtelu ajoitetaan niin, että vääntökäyrä saa alkaa sukeltaa alle 6000 rpm, niin alakierroksillle saa maksimivääntöä lisää. Kardaanipyöräällä on matalilla kierroksilla vedätys melkoista vaihdelaatikon hakkaamista. Jos kampiakseli on poikittain ja ensiövedossa välitystä vaikka 1:3 niin laatikko pyörii paljon hitaammin ja siellä jää kiihtyvyydet pienemmiksi ja moottorin epätasaisesta käynnistä johtuva kolkatus pienemmäksi. Sehän on tuttu asia ihan V7 ja GT 850:stä lähtien, että laatikon saa vonkumaan nopeastikin jos ottaa tavaksi ajella kaupungilla isolla vaihteella ja pienillä kierroksilla. En usko, että 1400 olisi täysin immuuni samalle ilmiölle.