Kannattaa muutenkin pitää pyörä kunnossa.
Aika suora yhteys terveytensä säilyttämisen kannalta, esim jarrujen osalta.
Kuullut hyvinkin tyyriksi tulleista korjauksista reissussa ja saattaa helposti tulla pitkä seisake kun osia ja mahdollista asentajaa aletaan metsästämään.
Harvemmin ongelmat tulevat merkkikorjaamon pihassa, jos eivät ole kyseisen korjaamon aiheuttamia.
Yleensä sattuu jossain missä kielipulmia, ei kenttää puhelimessa ja viikonloppu..
Itselläni kyllä käynyt hyvä tuuri ettei koskaan ole pyörällä isompia pakollisia seisakkeja matkalla ole sattunut.
Hieman läheltä liipaisi kerran Baltiassa kun en ollut noviisina huoltoja ja tarkastuksia kunnolla hoitanut ja ilmeisen hieman huonosti pidetty pyörä aiempienkin omistajien toimesta.
Bensaletku murtui V65C mallista, ensimmäisestä pyörästäni.
Onneksi oli venäjää osaava kaunotar takasatulalla ja saatiin apu pikkukylän varmaan monenlaiseen "säveltämiseen" tottuneilta.
Nykyisin tullee varoiksi jopa ns ylihuollettua..
Samaa mieltä jarrusäiliöden nestetasosta, pysyy viivojen välissä normaali palojen vaihdoissa jos säiliö on suorassa.
Jos letkuja uusiksi tai nesteet, niin se tietysti muuttaa asiat sovitushommiksi.
Sopivat työkalut on aina valttia töissä.