Kirjoittaja Aihe: Guzzilta uusia malleja  (Luettu 10924 kertaa)

Kimmo Saarelainen

• Administrator
Guzzilta uusia malleja
« Vastaus #15 : Marraskuu 16, 2006, 09:16:19 ap »
Minusta tuo 8V Grison putki on sopivan erikoinen, jotta erottu kaikista muista mopoista. Vaikka kyllähän Griso erottuu muutenkin edukseen, mutta pitääkö niillä kaikilla olla samanlainen savuutin perässä?
Varsinkin takavinkkelistä "kaksoisputki" ei ole hassumman näköinen!
Kimmo
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

I.H.

Guzzilta uusia malleja
« Vastaus #16 : Marraskuu 17, 2006, 09:21:53 ap »
MikaA kirjoitti:
Lainaus
Eihän uutuudet koskaan huono asia ole. Nyt vaan pilattiin legendaarinen nimi (sport) huonolla kokoonpanolla. Kaikki mikä 4-v grisossa on (moottori, radiaali jarrut, parempi alusta...) olisi voinut laittaa sporttiin niin se olisi vähän paremmin vastannut nimeään. Onhan se vähän kornia että sportin ostaneet ja ehkä vielä siihen vielä performance kitin hankkineet, huomaavat yhtäkkiä että uudessa grisossa on enemmän löylyä vakiona kuin heidän vehkeessä modausten jälkeen.  Eikä tämä uusi griso vieläkään poista sporttipyörän puutetta Guzzin valikoimasta.
Olen samaa mieltä, että Grison 8V kone pitäisi ehdottomasti asentaa sport 1200 versioon jo nimensäkin puolesta samoin etupää.
Titaniumin kuski

Olli

Guzzilta uusia malleja
« Vastaus #17 : Marraskuu 29, 2006, 03:57:29 ap »
Ja nyt kaikki maininnat Griso 8v:stä ovat kadonneet motoguzzi.it sivuilta??? Siellä on jäljellä vain 940 ja mallivuoden 2007 kuvaukset.

Olli

I.H.

Guzzilta uusia malleja
« Vastaus #18 : Marraskuu 29, 2006, 07:33:03 ap »
Kummalliselta tuntuu , toivatko raakileen maailmalle !? Ja vetivät sen pois tuotantosuunnitelmista .
Titaniumin kuski

Pexi

• http://pexi.smugmug.com
Guzzilta uusia malleja
« Vastaus #19 : Marraskuu 29, 2006, 08:18:22 ap »
Vetää velipojankin ihan sanattomaksi! Tosiaan kaikki maininnat esillä olleesta 8V:stä ovat kadonneet, nyt salaliittoteorioita kehittämään...

- olivatko Guzzilaiset omin päin pukanneet standille pyörän, jota Piaggion HQ ei ollut hyväksynyt, ja nyt lähti pyörä ja joukko päitä tehtaan tuotekehityksestä?

- 8V:n kansi näytti aivan OHV koneen kannelta, ei itse asiassa lainkaan OHC:ltä - onko tuollaista konetta oikeasti olemassa lainkaan?

- 8V kone muuttuukin Aprilia lohkoiseksi 65 asteen V4 koneeksi?

- mitä ttua?

Prkl, kun ei tullut otettua tuosta vehkeestä enemmän ja tarkempia kuvia.

motomatti

Guzzilta uusia malleja
« Vastaus #20 : Marraskuu 29, 2006, 11:31:32 ap »
Jostain liki kymmenen vuoden takaa (lue: motomatin miesmuisti) on mulla kammarin seinällä juliste jossa Griso varustettuna 1250cc ohc-koneella. (Venakoppa saman näköinen kuin ohv-Grisossa) Noissa Pexin kuvissakin olin näkevinäni tuon nokka-akselin lisäpötikän kannen etu-sisäkulmassa ja remmikotelot. Tuossa omassa Centaurossa kun on samankaltainen kansi, niin siksi olin tunnistavinani tuon koneen.

Ymppäilivät siis jo varhain MGS:n konetta Grison raamiin. MGS:n konehan on suurennettu päivitys Daytonan moottorista. On muuten moottori jota diggaan ihan täpöllä!

Muuten olen samaa mieltä tuon Brevan näköisen tönärisportin imagosta kuin joku muukin täällä kirjoittanut. Liian pliisu sportiksi!

mm

I.H.

Guzzilta uusia malleja
« Vastaus #21 : Marraskuu 29, 2006, 13:02:57 ip »
Täältä voi katsella 4V Grison kuvia. Milano 2006-linkistä

http://www.animaguzzista.it

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 29, 2006, 13:17:00 ip kirjoittanut I.H. »
Titaniumin kuski

Marko

Guzzilta uusia malleja
« Vastaus #22 : Marraskuu 29, 2006, 13:57:45 ip »
Oiskohan lukennu v11lemans -foorumilla, että joku (admin jaap?) oli kuullut, että ko. kone olisi ollut veistetty puusta..! eli siis englanniksi ns. 'mock-up'.

Pexi kirjoitti:
Lainaus
- 8V:n kansi näytti aivan OHV koneen kannelta, ei itse asiassa lainkaan OHC:ltä - onko tuollaista konetta oikeasti olemassa lainkaan?

TunturiTT

Guzzilta uusia malleja
« Vastaus #23 : Marraskuu 30, 2006, 03:32:24 ap »
Pakko kompata tässä Markoa, ihmettelin nimittäin tuossa aiemmin, kun  näin lähikuvia 8v:n kansista, että miten voi olla noin maalatun  näköinen? Eli siis niiden mustien lisujen ja kannen hopean välinen raja  oli kuin käsinmaalattu, eikä muovi vs. alumiini, kuten sen vissiin  tulisi olla. Oli raja kuin kittiin kaiverrettu tms.

Salaliittoteorioita odotellen.. :D
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Janne K

Guzzilta uusia malleja
« Vastaus #24 : Marraskuu 30, 2006, 04:56:19 ap »
Eikös tuolta Animaguzzistan sivuilta löydy myös vielä villimpi huhu, joka toteutuessaan taitaisi saada hiljaiseksi kaikki sporttiguzzia haikailevat. Ketjuvetoinen (!), poikittaisella koneella (!), vesijäähdytteinen (!) 1200 kuutioinen V8 (!) Guzzi. Melkein sanoisin, että syön hattuni jos tuo on yhtään mitään muuta kuin italialaisen piirtäjän märkä uni. Vai pitäiskö sanoa, että ostan tollasen, jos niitä oikeesti aletaan tekemään? Ei - voi mennä sormi suuhun tuon huoltamisen kanssa.