Kirjoittaja Aihe: Muiden kommentit pyöristänne  (Luettu 17509 kertaa)

MarkkuEVP

• Kauneus on katoavaista...rumuus sentään lisääntyy
Vs: Muiden kommentit pyöristänne
« Vastaus #45 : Heinäkuu 20, 2016, 18:58:09 ip »
Vielä tähän osioon Åforsin Kallen kommentit: Miten sinä tollaisen olet laittanut... eihän se ole kunnon moottoripyörä. Mitenkä ne vielä käyttää tuota moottoria ?
Sanoi kyllä myyneensä Guzzeja jopa 10 kpl  yhtenä vuotena. . Jossain vaiheessa päädyttiin kuitenkin siihen, että voi kait tuollakin ajaa  ;D  Ps.Ostin eka Hondan häneltä 1970.
Tankatessa Kaustisella tuli autolla noin 55 - 65 v mieshenkilö oikein ihastelemaan hienon näköistä pyörää.  "taitaa olla uudehko malli", kyseli. Kerroin että on rippikouluiässä... ja kyllä sitten ihmetteli pyörän siisteyttä.. ja jono tankilla kasvoi ja kasvoi.

Mr
Kahta asiaa en koskaan ole ymmärtänyt... mopon kaasutinta ja naisten sielunelämää

motomatti

« Vastaus #46 : Heinäkuu 20, 2016, 19:32:32 ip »
Vesilahdella paikallisessa pizzeriassa kuultua California Adamantista pensasaidan takaa. Kaksi vanhempaa rouvaa: Tommoisen kyytiin voi mennäkin kun ei putoa mutkassa. Siihen toinen: On se hieno.
Lähtiessä kaksi vanhempaa herraa kyseli trikestä sen laillisuutta ja ihmettelivät miksi siinä on noin omituinen ja pieni moottori. Kerroin että on se 950-kuutioinen. Kovasti epäilivät kun ei ole kuin yksi sylinteri. Pyysin katsomaan toiselle puolelle. Kerroin myös että sitä saa ajaa autokortilla. Siihen heillä ei ollut mielipidettä. Toivottelivat hyvää matkaa.

Machiavelli

« Vastaus #47 : Heinäkuu 31, 2016, 02:03:09 ap »
   Olen vuosikaudet pitänyt päälläni  nahkaliiviä, tosin vain bändikeikoilla ym.edustustilaisuuksissa... rintapielessä on Fenderin pinssi jonka sain kaverilta joka tietää että omistan em. brändin soittimia. Viime kesänä kun tapasin muutamia tuttuja jotka olivat kuulleet että mulla on nykyään Moto Guzzi, alkoivat tivaamaan että miksei selässä lue mitään....  sanoin että mulle riittää tämä Fenderin pinssi, rintataskun suulla...

Camn

« Vastaus #48 : Elokuu 02, 2016, 22:15:29 ip »
No comment.
V11 - it defines you.