Kirjoittaja Aihe: Muiden kommentit pyöristänne  (Luettu 17507 kertaa)

Urpo ja Turpo

Vs: Muiden kommentit pyöristänne
« Vastaus #30 : Kesäkuu 25, 2016, 20:42:22 ip »
Kun Turpo oli ajanut Ducati M800:lla n. 170k, pyörän luottohuoltaja Cuda sanoi, että henkisesti pitäisi varautua täysremonttiin muutaman kymppitonnin sisällä ja että Ducatiin on halvempaa ostaa käytetty kolarimoottori esim. Saksasta. Ducati on nyt moottoripyörien taivaassa kun se pöllittiin uudelta omistajalta ja voro tärveli sen.

pekkos

« Vastaus #31 : Kesäkuu 28, 2016, 12:32:01 ip »
Mulla on musta pieni Breva 2006, virheetön, laukutkin logoilla. Eräs nainen tankilla kehui kauniiksi pyöräksi,
veti ihan punaiseksi. Mopohan tää on noitten kaikenlaisten isojen laitteiden rinnalla, mutta kun vaimolla on
ferrarinpunainen Fiat 500:nen kattoluukulla, niin sopii jotenkin hyvin yhteen...Mitä älyttömiin kommentteihin
tulee, niin yks lande tokaisi mulle, että "mitä mää muka tollattella teen". Sanoin sille, että ehkä siksi sää
levitätkin paskaa laitumille vanhalla zetorillas ja minä ajelen tällä... :D

gringo

« Vastaus #32 : Kesäkuu 29, 2016, 00:46:21 ap »
Tänään cruisailin sellaiset 350 kilsaa. Kaikissa levähtämispisteissä kiinnitti guzzi myönteistä huomiota. Tulkitsin asiantilan siten, että kiinnostuneet kuolevaiset ajattelivat jotakuinkin niin, että etuoikeutettu on se, joka tuollaista pyörää saa kepittää. Saman tyyppinen ajatuksen juoksu kuin itselläni nähdessäni kaunottaria kirmaamassa rantabulevardeilla.

latimo

« Vastaus #33 : Kesäkuu 29, 2016, 11:24:57 ap »
Eräs, jo edesmennyt mp-poliisi pysäytti jo vuosia sitten vielä kun ajelin kaksipyöräisellä silloin
ekalla guzzillani (california1100), ja totesi että "jaa sulla on guzzi, ne on ihan paskoja".
Tällainen kommentti poliisimiehen suusta, mutta ei ollut huomautettavaa.
Näitä ketjuja on mukava lueskella ja tehdä huomioita niinkuin nytkin sen että me guzzistitkin ollaan ihan samanlaisia kuin muunkin merkkisten pyörien omistajat: oma merkki on se ainoa oikea ja muut on vähän niinkuin sinnepäin.

latimo

I.H.

« Vastaus #34 : Kesäkuu 29, 2016, 12:41:38 ip »
Noilla poliiseilla ei ollut pahaa sanottavaa Guzzista, paitsi että latausvehkeet olivat ylimääräisistä poliisivempaimista johtuen enemmän ja vähemmän riittämättömät . Tämä oli Imatran muistoajoissa 2010.
Titaniumin kuski

mosa

« Vastaus #35 : Heinäkuu 01, 2016, 15:33:21 ip »
Muistui mieleeni hauskin kommentti aina sanavalmiilta appiukolta. "Että tommottella Berlusconin mopolla ajellaan".
Mosa

kalina

« Vastaus #36 : Heinäkuu 02, 2016, 12:06:19 ip »
Kyllä itseni kohdalla on pitänyt kaveripiirin kommentteja kuunnellessa olla ego kunnossa. Sen verran outo lintu Guzzi näillä seuduilla on. Pyörää ja sen kuljettajaa pidetään jokseenkin erikoisena. Suhtautuminen säälin sekaista kunnioitusta kun "uskaltaa tuollasella oikeen reissuunkin lähteä".

Ikkala

• Seinäjoki / Alavus
« Vastaus #37 : Heinäkuu 02, 2016, 16:29:05 ip »
Kyllä itseni kohdalla on pitänyt kaveripiirin kommentteja kuunnellessa olla ego kunnossa. Sen verran outo lintu Guzzi näillä seuduilla on. Pyörää ja sen kuljettajaa pidetään jokseenkin erikoisena. Suhtautuminen säälin sekaista kunnioitusta kun "uskaltaa tuollasella oikeen reissuunkin lähteä".

Höps, onhan näitä nykyään tääläkin ihan mukavasti. (Siis Seinäjoen lähistöllä.) Jopa paljon jos vertaa mitä oli 15v sitten.  Kyllä se tämä honsusukawajamakansakin järkiintyy vaikka aikaa ottaa. 
Eihän sulla hätää kun tiiät mihin tulla kun vertaistukea kaipaat ;D

Tänään oli mustia sportteja liikkeellä ihan pariksi asti. Eilen joku ajeli 1400 calilla tuossa kylän sivuutte. En kyllä tuntenu. Eikä tuo mua noteerannut kun olin harrikalla matkassa.
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

GuzGuz

« Vastaus #38 : Heinäkuu 02, 2016, 16:57:26 ip »
Eikös Guzzien viehätys pitkälle ole sitä ettei niitä montaa ole.
Taitaa kuskeissa olla samaa, erottuakseen en tiedä, ehkä sitäkin, mutta yksilöllisenä valintana pyöräksi.
Eikä pahasti haittaa ajettavuus, osien kuitenkin saatavuus, hyvät nämä palstat jne.

Kommenteista.
8v tyttö istui kyydissä.
Ihan liian iso kypärä päässä ja ei nähnyt tietä kun kuikuilemalla hoikan kuskin sivuitse.
Tarraus oli luja takin liepeistä kun pikkuisen kiihdyteltiin ja huolestuneen äidin eteen palattuamme kailotti että on ajanut moottipyörällä, ja se on ihan erilaista kun autolla.
Muutenkin räväkkä likka, ilmoitti saman tein haluavansa moottoripyörän.

Machiavelli

« Vastaus #39 : Heinäkuu 03, 2016, 00:09:58 ap »
   Siinä näät Ikkala ettei kukaan noteeraa Hooreemiehiä...  ;D no vitsi vitsi! Mulle kävi juhannuksena sellainen tapaus että pysähdyttiin tauolle tunnetun rantakahvilan parkkikselle. Neljä ukkoa tuhannen päissään hoippuivat ulos baarista ja halusivat tehdä kaupat mun Guzzista... sanoin että valitettavasti kyseinen Guzzi ei ole kaupan, siirtykää maanantaina valtuutetun merkkiliikkeen puoleen. Siitähän syntyi älämölö, ei kuulemma kelpaa 1400 California, pitää olla perinteinen 1100... yksi miehistä oli hyljännyt BMW:n munattomana vehkeenä... olin yllättäen samaa mieltä...  ;)

millegt

« Vastaus #40 : Heinäkuu 03, 2016, 10:53:06 ap »
kerran kun kävin turus käymssä niin kattelin peilistä että joku mopo ajaa takana no siinä ekoissa liikennvaloissa tuli viereen, joku pitkäkeulanen rakennettu harrikka, kuski harrikkamiehen näkönen, katelli hetken ja kysy että "mikä vi...n mille" no mää sanoin että se on tuhat italiaksi eikä siinä sitten muuta juteltu

Machiavelli

« Vastaus #41 : Heinäkuu 15, 2016, 21:24:11 ip »
   Käväisin viikolla paikallisessa ruokakaupassa ja siinä lähtöä tehdessäni tuli vanhempi herrasmies juttusille sanoen: "Oli niin oudon näköinen pyörä että piti tulla vartavasten lähempää katsomaan, sehän on oikein Moto Guzzi! Siitä pisteet herrasmiehelle... :)

motomatti

« Vastaus #42 : Heinäkuu 15, 2016, 22:04:10 ip »
Kuluneen viikon parhaiten mieleen jäänyt kommentti California Adamantista oli: Tämmöstä harrikkaa en ookaan ennen nähnyt! Sanoin että et näe nytkään. Tajusi ehkä sanomansa ja näkemänsä ristiriidan ja läksi muualle.

Machiavelli

« Vastaus #43 : Heinäkuu 15, 2016, 23:48:14 ip »
   Näytin myös viime viikolla työmaalla puhelimesta Guzzini kuvaa ja kommentti oli: "Onhan toi paremman näköinen kuin Timpan homosohva!" Avaan tilannetta sen verran että Timppa on mun työpari jolla on joku HD...  ;D

Harri Eronen

« Vastaus #44 : Heinäkuu 16, 2016, 09:50:35 ap »
Ei varsinaisesti kustiin liittyvää, mutta kun tämä on kohta off topic. Viime Sunnuntaina olin kerhon tallilla, sisään tuli pari n 5 v poikaa,  toinen jopa kerhon jäsen. Kiertelivät aikansa, totesi  meille, "Nyt minä ajan crossia, mutta isona minusta tulee motoristi"!!