Oma lisäni soppaan...Tiedä sitten onko ns. hakuammuntaa...
- Oletko tarkistanut mikä on akun jännite sillä hetkellä, kun starttaat ilman käynnistymistä? SAATTAA olla sellainen akun sisäinen katkos ( tai akun kengän löysyys ), että se on ajoittain yhdistyneenä, mutta tärinä / pyörän asento vaikuttaa. Ymmärtääkseni ECU ei anna "starttilupaa" liian alhaisella akkujännitteellä.
- Sulakkeet irti-kiinni muutaman kerran - poistaa hapettumat.
- Releet samoin. Rele voi olla siten rikki, että varsinainen kontakti katkoo pyörän tärinän / asennos tms. johdosta. Relekauppaan...
- Tulpanjohdot eivät hankaa runkoon?
- Tulpanhatuissa ei ole sisällä korroosiota / hapettumaa tms.?
- Ilmansuodatin tarkistettu? Eli saako kone ilmaa?
- Tankin korvausilma kunnossa? Mulla oli joskus letku jäänyt puristuksiin...
- Ruiskun kaikki liittimet kunnossa? Irti-kiinni-irti-kiinni = hapettumat pois ja kiinnitys varmistettu.
- Vapaavalokatkaisija kunnossa? Ymmärtääkseni kone ei käynnisty, jos ei ole vapaalla. Vai miten?
- Sama juttu sivujalan kanssa?
- Tappokytkimen sisälle päässyt vettä?
Huomaa, että johdotus on tehty eri tavalla, kuin kytkentäkuvassa. Eli toiminta on kyllä sama, mutta johdin kiertää / on kytketty jossain muussa kohdassa, kuin kuvassa. Johdinnippu kun tehdään erillisenä ja heitetään linjalla paikalleen kokonaisena.