Dynotus siirtyi ainakin parin viikon päähän joten pahin kiire meni onneksi ohi.
-1.41 astetta tuntuu tosiaan olevan jonkinlainen "error" tms. nolla-arvo, kun kääntelin tps anturia yhdessä kohtaa kaasun ollessa täysin auki tuli myös -1,41, eli tps meni ilmeisesti yli ymmärrettävän asteikon.
Anturia säätäessä ja kiristäessä kannattaa muuten yrittää pitää läppäakseli ja anturi mahdollisimman samalla linjalla, liikkumavaraa on aika paljon. Ei pidä liikuttaa anturia toinen ruuvi kiristettynä vaikka se säätöä saattaa helpottaakin.
Saisin varmaan tyhjäkäynnin TPS lukeman lähemmäs 378mV ohjearvoa jos avaisin bypass ruuveja enemmän nyt ne on melkeen kiinni, vasen ehkä 1/4 kierrosta auki ja oikeakin selkeesti alle kierroksen, ruuveja avaamallahan läppiä vois laittaa pienemmälle. Tyhjäkäynnillä kuuluva erikoinen suhina hävisi ruuvien ollessa vähemmän auki ja koska sain balassit kohdalleen näinkin jätin ruuvit tehdasasetuksia pienemmälle.
Vaikka tyhjäkäynnin TPS arvosta ei välittäisikään niin eikös toi 2,7-2,8 astetta ole kuitenkin ohjearvojen alapuolella? En pikaisella etsimisellä arvoja mistään löytänyt mutta jostain on jäänyt mieleen 3,5?
? No sit dynotuksen jälkeen kartat Commanderista varmuuskopiona talteen, jos on epäilys että ne jotenkin "korruptoituvat".
Tällä tarkoitin vaan että pyörä toimi koeajolla yllättävän hyvin vaikka kartat ovat edelleen väärin asetetulla TPS:llä tehdyt joiden nollakohtaa on siirretty aikoinaan arvaamalla.
Mulla on toi sama edessä.Ymmärsinkö oikein.Läppä täysin kiinni 150 mv .Entä toi 387 mv+-10mv.Onko se tyhjäkäynnillä vai luukku täysin auki?
150mV välitanko irrotettuna ja
ryyppy ja oikean puolen läpän "tyhjäkäynti ruuvi" varmasti irti vivustoista. 387mv tyhjäkäynnillä välitanko kiinnitettynä, mutta kuten tossa aikaisemmin pohdittiin tätä arvoa ei välttämättä tartte ihan pilkulleen noudattaa, säädät vaan tyhjäkäynnin sopivaksi vasemman puolen läpästä.