Edellinen omistaja on pitänyt pyörää huonosti.
Olen viemässä sitä lähiaikoina Piikkiöön huoltoon.
Alle 1000 rpm on liian pieni, ei ole ainakaan sen puolesta oikeissa säädöissä. (Ohje 1100+/-100)
Läppärungoista pitäisi löytää säätöruuvit millä säädetään läppien (ja TPS:n)
asento oikeaksi ja ns.bypass-ruuvit, millä säädetään ilmanvirtaus kaasuläpän
ohi joutokäynnillä. Kun huollon ohjeen mukaan tehdään, tarvitaan testeri ja alipainemittarit.
Jos on epäilyksiä, että aiemmin on tehty säätöjä mututuntumalla, asia tullee huollossa kuntoon.
En yllytä mutta jos haluaa reenata säätämistä, ei varmaan paljon menetä jos sen tekee ennen huoltoa.
Nevadan läppärunkojen kuvia ei oikein tahdo löytyä, mutta jos laittaa Googlen kuvahakuun
vaikka:"moto guzzi throttle body sync", saa jonkinlaisen käsityksen, mistä säätöruuveja
saattaa löytyä.
Tarkasta ettei moottorissa ole liikaa öljyä.