Jep. Onneksi tuli hankittua eka Guzzi ennen internettiä. Nyt jäisi hankkimatta. Jo pelkän öljyn vuoksi. 
Hyvä pointti!
Sama täällä. Eka Guzzi lopuhkoileen ajettu ent. viranomaispyörä jonka entisöin ja remontoin sellaiseksi kuin se olisi tehtaalta lähtenyt. Tosin vaiheittain ulkonäkö edellä. Siihen oli laitettava mineraaliöljyä. Suodatinta ei ole kuin kampiakselin mutkassa. 160.000 km sillä ajelin ja sen osti minulta Archie69, basisti, hyväkuntoisena. Lienee nyt muulla omistajalla mutta viimeksi näkemäni mukaan oikein siistissä kuosissa ja museokilvissä.
Oljyvalinta oli siihen helppo: halvinta joka täyttää vaatimukset. Sillä linjalla olen mennyt moottoriöljyjen suhteen. Merkittävä muutos asiaan tuli Centauron kohdalla vuosituhannen vaihteessa kun siihen lisättiin ahdin. Piti nostaa pintapaineenkestävyyttä joten aiheeseen tarkoitetun mineraaliöljyn hinta oli hieman kalliimpi. Että ei tarvitsisi muihin ostaa erilaista öljyä siirryin käyttämään tätä pintapaineensietoista öljyä muissakin pyörissäni vaikka sen luokitukset olivatkin yläkanttiin eli vaativampaan käyttöön tarkoitettua. Mutta eipä jää nurkkiin vajaita purkinpohjallisia.
Mutta kuten tuolla toisaalla mainitsin, saatan ryhtyä käyttämään halvinta synteettistä öljyä joka täyttää peruskunnostetun Cali3-moottorin vaatimukset. Taitaa olla silti ylilaatua.