Tais lähteä mun kommentoinnista tuo alaväännön puute -keskustelu.
Olen tänä kesänä opettanut poikaani ajamaan kevarilla pitkin ja poikin Turun keskustaa, eli parin tunnin sessioita ykkösellä, tyhjäkäynnillä ja sen semmosta. Kertaakaan en ole Guzzia saanut sammumaan, eli se siitä kytkimen käytöstä...
Yritin kuvailla omia tuntojani R1200RT:n boxerin jälkeen Guzziin siirtymisessä. Pemarilla ei oikein tarvinnut vaihtaa alaspäin missään tilanteessa sen takia, että meno rupeaa tuntumaan epämiellyttävältä. Guzzi ei taajamassa eikä maantiellä toimi alle 3000 kierroksen, kuten tässä on tullut jo todettua. Se on ärsyttävä piirre, jonka kanssa en päässyt sinuiksi. Minun mielestäni Tuo alue tyhjäkäynniltä 3000:een on alue, jonka ohi pitää päästä ja pysyä siellä. Joko 50 vauhdissa taajamassa, tai 80 vauhdissa maantiellä. Mulle nämä jutut on vaan jotenkin semmosia, että kun saan päähäni, että tämä ei nyt toimi, kamppeet menee vaihtoon. Autojakin on ollut alun neljättäkymmenettä.
Guzzi on mulle ollut muuten valtava hyväntuulen lähde. Sen muotoilu, V2:n äänet, fiilikset sen selässä ja oikeastaan kaikki muut ovat olleet ihan eri sfääreissä ku RT:llä, joka on harmaa (mutta hyvinkäyttäytyvä) juhta. Siinä mielessä luovun Guzzistani haikein mielin, ja erikseen on vielä mainittava, että tämä foorumi on kyllä mahtava, ja käyn täällä kurkkimassa ihan fiiliksienkin takia silloin tällöin.
Että peace